“Fin utsikt men maten sög..”

Restaurang 180 Grader Fine Dining
Rankad som nr 39 av 140 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fin utsikt, men matupplevelse var en stor besvikelse. Vem serverar syltad rödlök till rom?? Kvaliten på råvarorna mycket tveksam. Ceasarsalladen slabbig. Serveringspersonalen var oproffsig. Konstigt på ett sånt ställe.

Dessutom har de konstiga regler. Att man inte kan ta med sitt vinglas till rummet.. vilket ju aldrig brukar vara ett problem när man bor på hotellet. Sammantaget får jag känslan att grundproblemet kan ligga i hur ledningen sköter stället.

Hoppas de bättrar sig för stället har ett fantastiskt läge.

Datum för besöket: februari 2020
4  Tack monac607

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

En trevlig restaurang med en helt fantastisk utsikt över hela Sundsvall med omnejd. Maten är välsmakande och trevligt presenterad på tallrikarna men kalvfile’n kunde ha skurits ren från bindväv etc före anrättning. Personalen är trevlig och maten serveras utan allt för lång väntan mellan rätterna.

Datum för besöket: februari 2020
Tack kjelloj
Omdömet skrevs 26 oktober 2019

Vi bodde på hotellet och käkade här på kvällen. Mycket bra utsikt över hela Sundsvall. Maten är helt okej.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Torarv
Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

Superfin lokal med otrolig utsikt. Servicen var väldigt seg, kändes som dom var underbemannad även fast restaurangen knappt var halvfull. Blev väldigt trevligt bemötta.

Maten vi fick var absolut inget som imponerade. Bra valda vin till rätterna och bra vinlista till.

Ska dom fortsätta kalla sig fine dining bör dom steppa upp sig rejält i tillgänglighet på service och kvalite på mat.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack E1807ALma
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Finns inget att klaga på vad gäller mat, miljö och utsikten. Den var fantastisk. Men! Service?! Den var obefintlig, och när huvudrätten efter 2 h och 20 minuter och en påminnelse ändå kommer in så är det fel tillbehör men det tjafsar man lixom inte om då. Gott var det. Verkligen. Kan också tillägga att det inte bara var vid vårt bord det var rörigt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Fredrik S

Resenärer som tittade på Restaurang 180 Grader Fine Dining tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Restaurang 180 Grader Fine Dining? Berätta vad du tyckte!