“Ej prisvärt.”

Restaurang Innergården 1891
Rankad som nr 30 av 140 Restauranger i Sundsvall
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Mysig miljö dock lämnar maten och servicen en hel del att önska.

Maten var inte varm då den kom till bordet, fisken var smaklös och salladen på club sandwichen var sandig. Inte vad vi väntade oss för ett ganska högt pris.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ittakesapool

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö med inglasad innergård i shoppinggalleria.
Trevlig och kunnig personal, rätt ok smakkombinationer

Datum för besöket: januari 2020
Tack CoccodrilloOsd
Omdömet skrevs 9 december 2019 från mobil enhet

En urmysig restaurang helt i min smak. Svalt å skönt, stället är rofyllt och musiken är på lämplig nivå. Här går det att umgås. Miljön är en takad innergård med mysig belysning och man har gatsten under fötterna. Servitrisen var fin å go men ändå proffsig. Maten var helt fantastisk, den bästa meny jag ätit under året. Dessutom är priserna helt ok. Ljuvligt!

Datum för besöket: december 2019
Tack annawL8690PZ
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Bra vinbar i anslutning till en innergård. Hyfsat utbud och väldigt trevlig personal. Rekommenderas som ställe att ta ett glas vin innan middag.

Datum för besöket: november 2019
Tack Footprints817783
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Mysig restaurang med bra utbud av både fika, maträtter och dryck. Åt tapas-buffén som var väldigt god.

Datum för besöket: september 2019
Tack tinajessica

Resenärer som tittade på Restaurang Innergården 1891 tittade också på

Sundsvall, Västernorrlands län

Besökt Restaurang Innergården 1891? Berätta vad du tyckte!