Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Boka nu, betala på plats
Booking.com134 US$
eDreams134 US$
Omdömet skrevs 8 november 2021

Personalen gör så att man känner sig hemma och hjälper till med allt man behöver och det lilla extra Poolen bör nog göras lite mer trivsam den är lite ”naken” men helt ok. Jag gillar hotellet då personalen gör det hela med deras bemötande.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack macutperez5
Omdömet skrevs 18 oktober 2021

Är återkommande gäst då hotellet är prisvärt, trevlig personal, rent och snyggt, bra rymliga rum och frukosten är perfekt. Skönt att sitta baren och slappa med en öl och lite mat. Ett gym och en pool finns för den som vill. Stor parkering är ett plus. Har man hund så finns strövområde runt knuten.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack ronnyberger
Omdömet skrevs 29 augusti 2021

Okej att stanna till nära E4 och sova en natt.
Receptionisten kändes som ”ny på jobbet” trots att hon var själv, så tror inte hon var det. ”Hovmästaren” på resturangen super kunnig/tillmötesgående/serviceinriktad.

Tack cow105
Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

Bra läge, restauranger i närheten och hotellets restaurang serverar bra och god mat med.
Finns pub möjlighet.
Parkering i anslutning.
Ca5min bilväg in till centrum.
Pool och bastu finns tillgängligt som är fräscht och lagomt stort.
Rummen är fräscha bra städade och mkt trevlig personal.
Frukosten är perfekt med både kalla och varma rätter, göra egna våfflor kanske till frukost? Bra utbud på bröd och pålägg. Juice bar med möjlighet att pressa egen färsk juice ett stort plus. Absolut ett hotell vi gärna stannar på igen om tillfälle ges och man har vägen förbi.

Tack yesbox19
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Bra läget utefter E 4 och mycket tyst. Tog väl hand om oss och vår hund och det var bra med en liten karta som visade förslag på var man kunde gå med hunden. Frukosten var bra men framförallt trevlig personal som var hjälpsamma

Tack Leif O