Booking.com143 US$
eDreams
Priceline143 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Trevligt hotell, nära E4. Bra storlek på rummen. Något slitet, men rent och fräscht, även lite lyhört fr korridoren. Supertrevlig och hjälpsam personal, och kanonbra frukostutbuffé inkl. Våfflor, sill och möjligheten att göra egna toast. Gångavstånd till flera snabbmatställen.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack ove724
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Trevligt, enkelt hotell ca 10 min promenad till Söderhamns centrum. Bra service med trevlig personal!
Vissa delar av hotellet känns lite gammalt, bla spa/poolområdet men det var ändå helt ok för en stunds poolhäng!
God frukost med färskpressad juice, toast, våfflor mm;-)

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack fridahedengren
Omdömet skrevs 13 juli 2021

På väg från Boden till Linköping kändes Söderhamn som ett bra ställe att övernatta på och vi valde BW som var överst på Tripadvisor.
Incheckning gick smidigt och gav en bra känsla. Tyvärr ändrades det rätt snabbt då hotellet kändes gammalt och slitet, vilket underströks när vi kom in på rummet och det luktade avlopp. Vi öppnade både fönster o ventil och startade bordsfläkten och efter ett tag försvann den instängda odören. Det var en varm dag, vilket säkert förstärkte instängdheten. Vi sov heller inte särskilt bra, det var varmt och mycket vägljud från närbelägna E4an då vi pga värmen hade fönstret öppet.
Duschen var trång och vattenflödet minimalt, de hade satt in en strypbricka i duschhandtaget som gjorde att vattnet mer eller mindre bara rann ur det. Kändes snålt.
Middagen var bra, vi testade pasta och hamburgare och blev klart nöjda.
Dock blev vi båda en smula besvikna på frukosten som förvisso var ganska omfattande, men ändå kändes inkomplett. Svagt kaffe och på den varma delen var allting torrt. Köttbullar, prinskorv, torr äggröra och bacon. Saknade vita bönor. Urvalet av bröd och pålägg var bra ändå, men överlag var vi en smula besvikna då vi hade höga förväntningar på frukosten.
Känns inte som att vi kommer bo här fler gånger.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Deadmeat18
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Mycket trevligt bemötande, väl beläget hotell. Trots att restaurangen var stängd under midsommar så ordnade receptionen en förhållandevis god varmrätt. Parkering precis utanför. Fick ett rum som inte drabbades av direkt sol.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack golffarfar
Omdömet skrevs 29 mars 2021

Vi var där med 4 barn i olika åldrar och det fungerade mycket bra. Barnen njöt i både polen och bastun och efteråt åt vi alla (vid 2 olika bord, helt enligt regler) mycket god mat och alla var nöjda med frukosten också, våfflorna var mycket omtyckta.
Tack för oss!

Datum för vistelsen: mars 2021