Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 13 juli 2021

På väg från Boden till Linköping kändes Söderhamn som ett bra ställe att övernatta på och vi valde BW som var överst på Tripadvisor.
Incheckning gick smidigt och gav en bra känsla. Tyvärr ändrades det rätt snabbt då hotellet kändes gammalt och slitet, vilket underströks när vi kom in på rummet och det luktade avlopp. Vi öppnade både fönster o ventil och startade bordsfläkten och efter ett tag försvann den instängda odören. Det var en varm dag, vilket säkert förstärkte instängdheten. Vi sov heller inte särskilt bra, det var varmt och mycket vägljud från närbelägna E4an då vi pga värmen hade fönstret öppet.
Duschen var trång och vattenflödet minimalt, de hade satt in en strypbricka i duschhandtaget som gjorde att vattnet mer eller mindre bara rann ur det. Kändes snålt.
Middagen var bra, vi testade pasta och hamburgare och blev klart nöjda.
Dock blev vi båda en smula besvikna på frukosten som förvisso var ganska omfattande, men ändå kändes inkomplett. Svagt kaffe och på den varma delen var allting torrt. Köttbullar, prinskorv, torr äggröra och bacon. Saknade vita bönor. Urvalet av bröd och pålägg var bra ändå, men överlag var vi en smula besvikna då vi hade höga förväntningar på frukosten.
Känns inte som att vi kommer bo här fler gånger.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Deadmeat18
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Mycket trevligt bemötande, väl beläget hotell. Trots att restaurangen var stängd under midsommar så ordnade receptionen en förhållandevis god varmrätt. Parkering precis utanför. Fick ett rum som inte drabbades av direkt sol.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack golffarfar
Omdömet skrevs 29 mars 2021

Vi var där med 4 barn i olika åldrar och det fungerade mycket bra. Barnen njöt i både polen och bastun och efteråt åt vi alla (vid 2 olika bord, helt enligt regler) mycket god mat och alla var nöjda med frukosten också, våfflorna var mycket omtyckta.
Tack för oss!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Svante85
Omdömet skrevs 27 november 2020

Stort och fint rum. Trevlig personal. Ligger bra till vid E4 och stor parkering. Restaurangen har inte så stor meny, men gott och vällagat och dom har ett bra utbud av lokalt öl. Frukostbuffén var helt ok.

Datum för vistelsen: november 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack robertI5238PD
Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Vi checkade in på kvällen efter att ha sett att det var fyrstjärnigt hotell. Döm om vår besvikelse då vi fick ett sunkigt dubbelrum med 50 tals standard. Dålig lukt i badrummet och ingrodd smuts i duschen. Sängarna typ turistsäng som knarrade och var som en hängmatta. Vi har aldrig bott på ett så dåligt hotellrum de senaste 20 åren.
Kvinnan i receptionen som bokade in oss i detta dåliga rum hade ingen serviceanda överhuvudtaget.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack g_starj2020