Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 29 mars 2021

Vi var där med 4 barn i olika åldrar och det fungerade mycket bra. Barnen njöt i både polen och bastun och efteråt åt vi alla (vid 2 olika bord, helt enligt regler) mycket god mat och alla var nöjda med frukosten också, våfflorna var mycket omtyckta.
Tack för oss!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Svante85
Omdömet skrevs 27 november 2020

Stort och fint rum. Trevlig personal. Ligger bra till vid E4 och stor parkering. Restaurangen har inte så stor meny, men gott och vällagat och dom har ett bra utbud av lokalt öl. Frukostbuffén var helt ok.

Datum för vistelsen: november 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack robertI5238PD
Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Vi checkade in på kvällen efter att ha sett att det var fyrstjärnigt hotell. Döm om vår besvikelse då vi fick ett sunkigt dubbelrum med 50 tals standard. Dålig lukt i badrummet och ingrodd smuts i duschen. Sängarna typ turistsäng som knarrade och var som en hängmatta. Vi har aldrig bott på ett så dåligt hotellrum de senaste 20 åren.
Kvinnan i receptionen som bokade in oss i detta dåliga rum hade ingen serviceanda överhuvudtaget.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack g_starj2020
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Högt pris på ett mycket mediokert hotell. Fanns till exempel bara en badhandduk och vi var två. Middagsmaten tveksam men god frukost. Vänlig personal och sköna sängar. Svårt att komma in i duschen via ett badkar.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack stefanbc2016
Omdömet skrevs 7 september 2020

Ett bra hotell med bastu och pool som förhöjer upplevelsen.
Trevlig personal i receptionen och en bred meny i restaurangen.
Bra utbud av dagstidningar att läsa.
Parkeringen är något mörk och det ser lite visset ut på utsidan men på insidan saknas inget.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Skegriebon