Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com145 US$
Priceline145 US$
eDreams145 US$
CheapTickets145 US$
Hurb149 US$
Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Vi checkade in på kvällen efter att ha sett att det var fyrstjärnigt hotell. Döm om vår besvikelse då vi fick ett sunkigt dubbelrum med 50 tals standard. Dålig lukt i badrummet och ingrodd smuts i duschen. Sängarna typ turistsäng som knarrade och var som en hängmatta. Vi har aldrig bott på ett så dåligt hotellrum de senaste 20 åren.
Kvinnan i receptionen som bokade in oss i detta dåliga rum hade ingen serviceanda överhuvudtaget.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack g_starj2020
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Högt pris på ett mycket mediokert hotell. Fanns till exempel bara en badhandduk och vi var två. Middagsmaten tveksam men god frukost. Vänlig personal och sköna sängar. Svårt att komma in i duschen via ett badkar.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack stefanbc2016
Omdömet skrevs 7 september 2020

Ett bra hotell med bastu och pool som förhöjer upplevelsen.
Trevlig personal i receptionen och en bred meny i restaurangen.
Bra utbud av dagstidningar att läsa.
Parkeringen är något mörk och det ser lite visset ut på utsidan men på insidan saknas inget.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Skegriebon
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Utsidan på huset speglar hela atmosfären. Vi checkade in på kvällen på resande fot efter e4an. Bokade ett större nyrenoverat rum. Skicket på toaletten var av det lägsta laget (inte renoverat).

Hade annat boende funnits i närheten hade vi föredragit det. Det var varmt på rummet så vi hade fönstret på vid gavel för att få luft som cirkulerade vilket gjorde att öronproppar behövdes under natten då e4an låg nära.
Upplevde inget säkerhetstänk vad gäller Corona. Frukosten var bra men även där hade ingen riktigt någon uppsikt, varken gällande Corona eller att fylla på det som behövdes. Själva frukostutbudet var annars bra, fanns mycket variationer beroende på vad man var sugen på.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Ariannefine
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Ett trevligt, inte för stort hotell vilket också ingav ett personligt intryck.
Dock kunde utsidan få en liten uppfräschning.
Bra frukost, bra sängar, trevlig personal, parkeringen utanför fanns plats för många bokar. Gångavstånd till centrum. Ingen luftkonditionering på rummen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western