Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com137 US$
Priceline137 US$
eDreams137 US$
Orbitz.com137 US$
Hurb142 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Ett trevligt, inte för stort hotell vilket också ingav ett personligt intryck.
Dock kunde utsidan få en liten uppfräschning.
Bra frukost, bra sängar, trevlig personal, parkeringen utanför fanns plats för många bokar. Gångavstånd till centrum. Ingen luftkonditionering på rummen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Extraordinary472077
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Fick ett standardrum , för 1350:-
För dyrt en torsdag i söderhamn.
Rummet håller standardnivå , lite äldre inredning och delvis slitet men rent , sängarna var mjuka men ok . Det som höjer värdet något är trevlig personal och god och trevligt mat , med bra öl .Frukost ok , men inget som sticker ut.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Göran S
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi har bott flertal ggr på detta hotell. Jag brukar boka på deras egna hemsida, där skulle rummet kosta 1145kr. Vi valde att checka in direkt och fick betala 1245kr. Dessutum fick vi rummet som gud glömde, bytte rum och upptäckte att det finns fler rum som gud glömde...undvik rummen 239 och 103, där utsikten är en vit tegelvägg

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack annicah414
Omdömet skrevs 26 juni 2020

Bodde här en natt på genomresa. Mörkt och murrigt, äldre standard, skador på emaljen i badkaret med rostgenomslag.
Vaknade av att en tvestjärt kröp på mig.
Helt ok frukost men kanske lite klent utbud, corona-restriktioner eller ej.
Priset på 1300+ SEK ger ändå förväntningar som dock inte införlivas, gratis parkering är ju ändå ett plus.
Finns dock inte så många alternativ i närheten så det funkar i nödfall.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 760kait
Omdömet skrevs 15 maj 2020

Snabb incheck. Stor och rejäl frukostpåse och kaffe i handen, det kl 5 på morgonen. Receptionen är bemannad 24h. Restarangen har en liten lagom meny med bra rätter. Trevligt bemötande av all personal.

Datum för vistelsen: maj 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western