Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 15 maj 2020

Snabb incheck. Stor och rejäl frukostpåse och kaffe i handen, det kl 5 på morgonen. Receptionen är bemannad 24h. Restarangen har en liten lagom meny med bra rätter. Trevligt bemötande av all personal.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Staffan P
Omdömet skrevs 18 mars 2020 från mobil enhet

Fick denna gång ett mycket bättre rum med helt ok sängar och kuddar!!
Trevlig personal som är mycket hjälpsam!
Extra plus för daglig städning -allra helst nu i Corona tid!!!
Maten kanske inte den bästa ,men helt ok- ligger som vanligt på kedjorna ganska högt i pris!

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Monica O
Omdömet skrevs 13 mars 2020

Makalös frukost med stort sortiment med allt vad man kan tänkas önska sig.
Bra rum med bekväma sängar. Rent och fint.
Mycket god service och väldigt trevlig personal.
Goda parkeringsmöjligheter och bra faciliteter

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack monicaeF8243QW
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Jätte bra frukost med mycket att välja på.
Personalen räddad mig verkligen då jag missat skriva in att jag hade hund med mig och hela Söderhamn var fullbokat på hundrum. Det löste dom åt mig ändå :)
Och jag fick även ett större rum så jag fick in mina stora hundar.
Hann inte kolla till poolen som ska finnas där.
Rummet var väldigt varmt och det gick inte att öppna fönsterna. Dock var det en av sommarens varmaste dagar.

Datum för vistelsen: juli 2019
Restyp: Reste ensam
2  Tack amandar442
Omdömet skrevs 27 december 2019

Ett helt okej småstadshotell till ett helt okej pris. Vi överraskades till det positiva av det stora utbudet på frukostbuffé och de otroligt sköna sängarna som fanns på vårt trevliga hotellrum. Rummen är delvis renoverade, eller iallafall uppiffade.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack linneaare