Kostnadsfri avbokning till den 22-01-30
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.com138 US$
Omdömet skrevs 13 mars 2020

Makalös frukost med stort sortiment med allt vad man kan tänkas önska sig.
Bra rum med bekväma sängar. Rent och fint.
Mycket god service och väldigt trevlig personal.
Goda parkeringsmöjligheter och bra faciliteter

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack monicaeF8243QW
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Jätte bra frukost med mycket att välja på.
Personalen räddad mig verkligen då jag missat skriva in att jag hade hund med mig och hela Söderhamn var fullbokat på hundrum. Det löste dom åt mig ändå :)
Och jag fick även ett större rum så jag fick in mina stora hundar.
Hann inte kolla till poolen som ska finnas där.
Rummet var väldigt varmt och det gick inte att öppna fönsterna. Dock var det en av sommarens varmaste dagar.

Datum för vistelsen: juli 2019
Restyp: Reste ensam
2  Tack amandar442
Omdömet skrevs 27 december 2019

Ett helt okej småstadshotell till ett helt okej pris. Vi överraskades till det positiva av det stora utbudet på frukostbuffé och de otroligt sköna sängarna som fanns på vårt trevliga hotellrum. Rummen är delvis renoverade, eller iallafall uppiffade.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack linneaare
Omdömet skrevs 6 december 2019

Helt okey enkelrum rent och fräscht bra värme. Frukost var uppdukat så allt gick enkelt att komma åt trots mycket folk på morgonen. Ligger nära E4 men tillräckligt långt ifrån för att slippa buller....

Datum för vistelsen: december 2019
Tack hansego
Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Tog lång tid att checka in, trots att vi hade bokat och betalat i förväg. Trevlig personal och god frukost. Sunkigt och omodernt badrum. Väldigt varmt på rummet och tunga varma täcken. Väldigt lyhört! Vaknade 06.20 för att grannen skulle upp. Inte för att de levde om mycket. Såg ljusspringor i Hotell dörren ut till hallen, så inte konstigt ljudet kommer in.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack sussj0