Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 12 maj 2017

Ett trevligt hotel som ligger i utkanten av Söderhamn nära E4an.
Personalen är trevlig och möter en med ett lende när man kliver innanför dörrarna.

Rummet var trevligt och normalstort dock behöver badrummet som har badkar en renovering för det kändes lite slitet. Rum och badrum var bra städat.

Konferensrummen behöver nog också renoveras men det var fult funktionella.

Frukosten var god och innehöll det mesta som man kan tänka sig vilja ha.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack KungKeno
bwsoderh, Ägare på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2017

Tack för ditt fina betyg om våra medarbetare, för din information så pågår renovering av dubbelrum och idaxläget är 25 st färdiga. Konferensrummen där är två av 5 totalrenoverade och allt sker löpande sakta men säkert.

Omdömet skrevs 17 november 2016

Ett funktionellt hotell som ligger på promenadavstånd från stationen. Det levererar det som behövs, även om miljön är rätt trist. Sängen var lite smal och rummet totalt omysigt, badrummet kändes 90-tal. Men ändå funkar det, eftersom jag inte hade några direkta förväntningar. Personalen var supertrevlig och tillmötesgående (och på gott humör), frukosten omfattande. Att äta på kvällen gick bra, vällagat och en schysst ale till så sov jag gott. Funktionellt helt enkelt.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Jazzteffe
bwsoderh, Owner på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2016

Ett stort tack för att du tog dig tid och tyckte till om oss och speciellt glad blir jag över ditt fina betyg om våra medarbetare.

Omdömet skrevs 7 september 2016

Ett medelmåttigt hotell med förhållandevis dyrt pris. Rummet Ok. Sängarna likaså. Gymmet var litet med få maskiner. Poolen var stor med en fin bastu. Frukosten var överdådig. Slår de flesta hotell. Bra läge om man inte vill in i staden och tråckla. Alldeles vid motorvägen. Dock var det tyst på rummet.

Datum för vistelsen: september 2016
2  Tack Rune G
bwsoderh, Owner på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2016

Stort tack för att du tog dig tid att tycka till om oss.
Vad var det för maskiner som du saknade i vårt gym,,,
Glädjer mig att du kallar vår frukost överdådig

Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Gammalt hotell med 70 tals inredning, gammalt badkar på toa att durcha i. Inte särskilt fräsht. Mörk entre och dålig info om hotellet av receptionen. Medelmåttig frukost. Möjlighet att äta till kl 22.00 på kvällen. Återkommer inte hit.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack IaSkoglund
bwsoderh, Owner på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2016

Tack för att du tog dig tid och tyckte till om oss.
Löpande Renovering av våra 86 rum pågår med 2-4 rum/månad.
Ber om ursäkt ifall hotellinformation upplevdes dålig men i bland blir det fel.
Medelmåttig frukost tycker du, var det något som du saknade,,,,så skulle jag uppskatta om tips på detta, för din information så ligger vårt frukostbetyg på 8,5 av 10 möjliga.
Varmköket håller mycket riktigt öppet till 2200, baren stänger 0200 och därefter finns det tillgång till enklare maträtter hela natten då vi har öppet 24h årets alla dagar med bemanning.

Mvh / Göran Axell

Omdömet skrevs 22 juli 2016

De hade plats för oss när vi helt plötsligt beslöt göra vår långkörning till två etapper. Räddare i nöden alltså. Det ligger också precis vid E4 så att det är väldigt enkelt att ta in här. Däremot missar man ju själva Söderhamn till viss del på så vis. Maten skulle vi nog ätit någon annanstans om vi varit piggare eller om det legat lite mer centralt. Vi tyckte menyn var lite torftig. Maten var dock vällagad och vi blev väldigt mätta. Skön bäddsoffa. Lagom varmt vatten i poolen, som dock var för djup för småbarnen (som vanligt är på hotell)

Datum för vistelsen: juli 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western