Omdömet skrevs 9 april 2015 från mobil enhet

Hotellet är väldigt bra beläget precis vid E4. Rummen är ganska små och lite slitna. Trevligt med en pool men märkligt att man har gemensamt omklädningsrum för både dam och herr. Maten var inte toppen och priserna aningen höga. Trevlig personal och bra service.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack akiljo
bwsoderh, Owner på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2015

Hej Akiljo!
Tack för ditt besök hos oss. Tråkigt att du upplevde oss så där bara och att rummet var slitet men jag hoppas att du njöt av vår inomhuspool som alla våra hotellgäster har fri tillgång till. Ang omklädningsrum så har vi klurat och funderat men finner ingen lösning då det saknas utrymme för två separata rum.
Haentrevligvårhälsar/Göran med medarbetare

Omdömet skrevs 22 januari 2015 från mobil enhet

Ett trevligt och lugnt hotell vid E4 och det gick faktiskt att promenera till city.rumnen är lite små men jag sov ju bara så det var okej samt så var personalen mycket omtänksam och go .Maten på frukosten var väldigt generös och kvällsmålet vet jag inte då jag redan ätit men kollegor uppskattade det i alka fall.

Datum för vistelsen: december 2014
Restyp: Reste i arbetet
Tack PeterSamuelsson
bwsoderh, Ägare på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2015

Ett stort tack för att Du tog Dig tid och tyckte till om oss.
Blir extra glad över ditt frukost betyg då vi under sista ½ året har fokuserat just på det # Frukosten #
Medvänligahotellhälsningar

Omdömet skrevs 6 januari 2015

Detta är ett trivsamt hotell med bra service i både receptionen och i restaurangen.
En bra och hälsosam frukost serveras. Hotellet ligger bra till, lätt att hitta dit.
Och det var rent och snyggt, välstädat.

Datum för vistelsen: januari 2015
Tack 2Gerd
bwsoderh, Owner på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2015

Vi tackar för ditt besök och dina synpunkter

Omdömet skrevs 19 december 2014

Ett hotel som ligger i utkanten av Söderhamn nära E4;an.
Hotellet är rent och lobbyn känns välkomnade.
Genomgående är att hotellet är slittet och behöver en upprustning.
Rummen är helt bra. Badrummet är ej kaklat men har badkar. Sängarna känns något kortare en standard.
Konferenslokalerna i källaren är bra men skulle liksom hela hotellet må bra av en renovering.
Personalen är vänliga och trevliga och lyfter hotellets betyg. Matten som serveras är god.

Datum för vistelsen: december 2014
Tack KungKeno

Vi tackar för ditt fina betyg om våra medarbetare! Slitet ja allt är ju relativt och oftast får man vad man betalar för. Vi har 6 rumskategorier.

Omdömet skrevs 4 november 2014 från mobil enhet

Vanligt medelklass hotell utan det "lilla" extra. Hotellet skulle behöva en uppfräschning, för att kännas "up to date". Personalen är dock trevlig och tillmötesgående. Restaurangen är helt ok, dock liksom hotellet utan det lilla extra.

Datum för vistelsen: november 2014
Restyp: Reste i arbetet
Tack Sjobr
bwsoderh, Ägare på BEST WESTERN Hotell SöderH, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2014

Hej och tack för ditt svar!

Jag skulle uppskatta om Du gav mig något mer konkret att bita i typ vad saknades för det är ju lite svårt att bara vara ett ok hotell. Tacksam för feedback