SPARA 4 US$
Expedia.com113 US$
eDreams112 US$
ZenHotels.com116 US$
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Hotellet är rent och snyggt med trevlig personal. Frukosten har det vi behöver.
Vi blev först glada över att ha fått ett rum med utsikt mot hamnen. Några timmar senare var det fruktansvärt. Raggarbilar och epatraktorer körde runt hela natten, musik och skrik från närliggande lokaler trängde in och det var omöjligt att sova. Vid tvåtiden på natten fick vi byta rum till andra sidan (+ till personalen för det). Skränigt även där, men inte alls lika illa. Obekväma kuddar, en jättestor och en pytteliten.
Sammanfattningsvis - bo inte på Statt en helg om du vill sova, veckodagar är säkert helt ok.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack helelin
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bokade ett ”familjerum” med utsikt mot vattnet, trevligt men tyvärr även utsikt mot en väldigt populär gata och en krog med fest fram till två på natten. Då det var hett som i en bastu och saknades ac så behövde vi ha fönstren öppna och därmed släppa in lördagsnattens alla ljud. Fönstren förresten, dom gick att öppna på vid gavel vilken kan vara trevligt men inte i ett familjerum på tredje våningen. Någon form av barnspärr fanns inte.

Rummet var lite slitet men rent och fräscht och sängen var skön.

Poolen såg trevlig ut och likaså gymet men det låg i källaren och med sommartemperaturer ute kändes luften kvav.

Frukosten var bland dom sämre hotellfrukostar vi ätit. Utbudet var ok men brödet var bake-up, några torra uppvärmda pannkakor fanns och några muffins som till och med dom sockertörstande barnen ratade.

Tack forssbergg
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Rummet var bra, ordentligt städat och en skön säng med många kuddar. Fräscht badrum.

Väldigt varmt på Rummet i Augusti så vi sov med öppet fönster men tyvärr i det rummet vi sov på så störde Trafiken och tåget på kvällen/natten.

Trevlig personal och bra bemötande i en fin lobby.

Finns en resturang på taket av hotellet som rekommenderas starkt. God mat och fin utsikt.

Frukosten serverades på Olearys som ligger i samma byggnad som hotellet. Frukosten var väldigt bra och fanns allt vi önskade.

Hotellet rekommenderas!

Tack kevinkA466FR
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Hotellet erbjuder i Corona-tider frukostbuffé, känndes inte Corona-anpassat. Långa trånga köer, gick inte att undvika. Svår logistik på frukosten, verkade inte städa något särskilt pga Corona... dåligt uppmärkt, svårt att hitta på buffén. Borde kunnat erbjuda färdigserverad frukostbricka. Dag 2 åkte familjen till McDonalds på frukost, trots att vi betalt hotellfrukosten.

Rummen är helt ok, men inte mer. Hotellet känns inte topp, skulle behöva underhålla lokalerna. Dörr som skulle låsas upp med analog nyckel, inte corona-safe.
Tåget går rätt igenom hotellet, vaknade på natten av bilar och festande utifrån, liksom tåget som åkte genom hotellet...

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack levanderesor
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Ett riktigt gubbhak med voluminösa fåtöljer och gammal stil.

Trots att vi ringt och sagt att vi skulle anlända sent fick vi själva möblera om och ställa i ordning barnens sängar när barnen var jättetrötta.

Hade vart på aktiv dag men det fanns vare sig tvål eller schampoo i duschen. Bara en skvätt utblandad med vatten i behållaren. Sunkigt!! Ingen hade torkat av handtaget eller blandaren i duschen.
För att ens komma in i korridoren med rum var alla gäster tvungna att hantera en trög dörr och lås. Kan tänka er smittspridningen där..!

Den ena receptionisten var tydligt påverkad i halsen och stod med en kopp varm dryck. Tycker att det borde väl inte vara rimligt alls i dessa tider!! Så respektlöst.

På frukosten var det drivor med folk. Det fanns handsprit men det var trångt så man kunde inte hålla avstånd och alla människor tog tex bröd med händerna ut en stor korg. Riktigt äckligt även i normala fall!
Vi bad om fräscht bröd och det fick vi som tur var!
Frukosten var heller inget vidare i övrigt.

Man sitter i en sunkig O’Learys och äter frukost. Där är man omgiven av mängder med bilder på gubbar som haft sin storhetstid på 70-80talen i usa. Inte en framgångsrik kvinna så långt ögat kan nå. Inte alls förvånade över banderollen som det stod Mancave på...

Nä detta är inget ställe för barn eller kvinnor eller familjer överhuvudtaget. Kanske kul för äldre män?

Vi blev placerade i ett rum som vette mot en nattklubb med rejäl volym.

På morgonen såg receptionisten ännu sjukare ut men stod där likväl.

Inget att rekommendera.

1  Tack Resande-i-sverige