Omdömet skrevs 18 maj 2020 från mobil enhet

Ett hotellrum som mer påminner om ett Scandicrum och inte som ett Quality hotell rum. Nordic choice brukar alltid erbjuda något wow i rummet, men det saknades helt här.

Tämligen litet och trist hotellrum.

Frukost serverades i påse- fralla, youghurt, juice och en minibit morotskaka.

Ingen gästvänlig ton på hotellet, tex en skylt bredvid kaffemaskinen i lobbyn där det tydligt framgick att om man tar en kopp kaffe tolkas det som stöld och polisanmäls.
Bjussa på en kopp java och bjud till lite, framförallt i tider som dessa med så gott som tomma hotell.

Restaurangkupongen kunde inte användas till en öl i baren.

Nja, inte övertygad.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Benni1977
Omdömet skrevs 23 mars 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt hotell med mycket trevlig utsikt mot hamn och hav!!
Parkering på innergården
Rummen är mycket trevliga och kan rekommendera deras Bastusvit mycket trevlig!!
Känns som att vara hemma med rum och vardagsrum-skönt när man ska bo länge!!
Personalen trevlig!
Kan tyvärr Ej säga något om frukost i dessa Corona tider!!

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Monica O
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

Trevlig reception med hjälpsam personal. Rummen har sminkats men är i dåligt skick och behöver rustas upp. Likaså korridorerna som behöver både pensel, färg och kärlek.
Poolområdet skulle även det behöva rustas upp och har god potential till att kunna bli en fin spaavdelning, men nu är poolen lite för kall för att mysstämningen ska infinna sig. Nu känns det mest trött och bortglömt.
Frukosten intas på olearys i samma hus, helt okej utbud och fräscht. Men trist att hotellet inte har någon egen bar, restaurang eller minibar.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack emeliepeter
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

All personal i receptionen är väldigt trevliga och serviceminded. Rummet ok bortsett från att det bara var en fåtölj fast det finns plats för 2. MEN hotellet är förstört sen vi var här senast. O'Learys har tagit över större delen av bottenvåningen och gjort om den totalt så vi som är lite övermogna känner oss faktiskt inte lika välkomna som förr. Frukosten var väl ok om man är köttälskare men det är inte jag. För oss som är vana sen många år att öppna dörrar med kort så kändes säkerheten inte helt bra.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack P5507LHanns
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Hudiksvall, vacker småstad med fin bebyggelse, Trosa i Norrland. Hotellet mitt i stan med havsutsikt. Extra spännande tåget går rakt genom hotellet. Rummet var en svit med bastu (452). Middag på takterrassen en upplevelse, som att vara vid Medelhavet. Utmärkt service o mycket god middag, buffelmozzarellan högsta betyg o lammet med siciliansk grönsaksröra rekommenderar ett besök i Hudik m övernattning på Quality Hotel Statt!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack nusse30