Vio.com
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 21 augusti 2022

Bodde i deras "finaste" stuga. Spisen var överklistrad med silvertejp. Skitigt överlag och trasigt golv med en icke fungerande bubbelpool. I restaurangen skrek personalen på varandra och det var livat i köket. Maten var under all kritik med rått kött i hamburgaren och slut på pommes! Vaniljglassen kom som citronsorbet och 40 minuter efter beställning. När vi gick till stugan satt två kockar och rökte med öppen dörr in till köket och det var inte cigaretter som röktes.
Katastrof-åker aldrig dit igen!! Det är dessutom inget hotell som de skriver att det är!

Rumstips: Inga tips!
Tack 189mariaab
Omdömet skrevs 14 augusti 2022 från mobil enhet

Positivt överraskade, så mysigt ställe! Bra service, underbart poolområde, mysig och fräsch stuga. Perfekt alternativ till hotellvistelse, plus att man får underbar utomhusmiljö. Jättegod och fräsch frukostbuffé. Rekommenderas verkligen!

Rumstips: Fina stigar, underbar strand
Tack Ulrika E
Omdömet skrevs 13 augusti 2022

Otroligt mysigt paradis . Här finns allt för både barnfamiljer, par, sällskap. Supertrevlig personal supergod mat o en fantastisk miljö med både havsbad o pool o jacuzzi bastu rent o fint. Paddel badminton minigolf, ja allt inom gångavstånd så brraaaa.vi hade en topoenupplevelse o vi bodde i en liten svit, stuga, så myysigt

Tack carolabB3225JV
Omdömet skrevs 9 augusti 2022 från mobil enhet

Jag och tjejen bokat ett tippi tält. Bra servis i receptionen när vi kom ditt. Gick till spat dräkt. Mysigt miljö samt deras tre poler. Restaurang härlig miljö, bra mat bra servis. Tog en mysigt promenad efter maten ut mot havet. Rekommenderar starkt!

Tack SimonD2794
Omdömet skrevs 6 augusti 2022

Hölick är en liten pärla som vi ofta åkte till när jag var liten. Nu ser det annorlunda ut. Har inte varit där på minst 25 år. Det finns nu pool, bastu, bar, bubbelpooler, jättegod frukostbuffé mm. vilket jag tyckte var ett lyft trots att nostalgikänslan inte var den jag hoppades på. Allt kan inte bara stå stilla i tiden. Saker förändras. All personal var trevliga och hjälpsamma. Speciellt personen som hjälpte oss med bilen. Du får en guldstjärna.

Tack 435reidars