Vio.com
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 9 augusti 2022 från mobil enhet

Jag och tjejen bokat ett tippi tält. Bra servis i receptionen när vi kom ditt. Gick till spat dräkt. Mysigt miljö samt deras tre poler. Restaurang härlig miljö, bra mat bra servis. Tog en mysigt promenad efter maten ut mot havet. Rekommenderar starkt!

Tack SimonD2794
Omdömet skrevs 6 augusti 2022

Hölick är en liten pärla som vi ofta åkte till när jag var liten. Nu ser det annorlunda ut. Har inte varit där på minst 25 år. Det finns nu pool, bastu, bar, bubbelpooler, jättegod frukostbuffé mm. vilket jag tyckte var ett lyft trots att nostalgikänslan inte var den jag hoppades på. Allt kan inte bara stå stilla i tiden. Saker förändras. All personal var trevliga och hjälpsamma. Speciellt personen som hjälpte oss med bilen. Du får en guldstjärna.

Tack 435reidars
Omdömet skrevs 5 augusti 2022 från mobil enhet

Helt värdelös information om allt ingen som viste nåt.
Dåligt städade toaletter luktade illa.
Maten ska vi inte ens prata om köpte tre rätters middag för 600 kr varmrätten var halv lagad, efter rätten var möglig chokladkaka sen fick gå och hämta kaffe själv.
Frukost var ännu värre inga koppar eller tallrikar mjukbrödet var stenhårt pålägget luktade illa mm
Kommer aldrig sätta min fot där hoppas ingen annan gör det heller

Rumstips: Åk inte dit
Tack Johan B
Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Detta är den värsta camping jag någonsin besökt. Vi fick tält som va angripna av svartmögel, det låg avföring och toalettpapper på gräsmattan och vid samtal med chefen Bruhn betedde hon sig fruktansvärt nonchalant och tyckte att vi kunde sova i mögeltälten.

De stackars ungdomarna/barnen som arbetade där va helt utan kunskap och kunde inte hjälpa till med något.
I köket va kranen trasig & bara hängde, toaletterna och duscharna luktade fruktansvärt och vattnet va brunt.
Vidrigt!

Datum för vistelsen: juli 2022
2  Tack U6806XOpetrap
Omdömet skrevs 31 juli 2022 från mobil enhet

De är lätt att ta fina bilder och lägga ut på hemsidan som sedan inte alls speglar verkligheten och som heller inte har så mycket relevant information.
Framme vid receptionen var de heller inte var så mycket information, vart vi skulle stå, vart toan fanns och en dåligt hand ritad karta över området.
Sedan var husvagns/husbils platserna inte så städade och fina som på bilderna.
Allmänt på området var det ovårdat, skräpigt och dåligt skyltat. Spat var heller ingen bra upplevelse, äckliga och smutsiga pooler med en bubbelpool som inte funkade. Även där dåligt skyltat.. vart va bastun, vart va duscharna?!
Vi hade läst recensionerna om restaurangen och valde därför att inte äta där någon av dagarna.
Personalen var heller inte så intresserade.. vi va där i 5 dagar och såg aldrig någon av personalen som gick något varv på campingen och kollade läget. Vi såg heller aldrig någon som städade toaletterna eller duscharna. De va hår i golvbrunnen och slut på toapapper.

Stället har potential men behöver en ordentlig städning, upprustning och intresserad personal för att bli ett attraktivt ställe...
Alldeles för dyrt för ett sunkigt ställe, vi kommer inte åka tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2022
2  Tack 324linn_ap