Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Okej camping med fantastiska stränder och härlig natur.

Inget varmvatten i duscharna på två dagar (behöver dessutom oftare tillsyn). Servicehusets inredning var god i tanken, är dock rörigt där men idén med bänkskivor i trä skulle nog stannat vid en idé.

Tältplatserna var ju inte direkt charmig, enkelt att lösa med plank eller häck samt röja sly.

Att kalla det spa var väl att ta i men trevligt med bubbelpool.

Vattnet är missfärgat men okej att dricka

Känns som att campingen inte prioriterar campare utan siktar mest på glamping och stugor.

Mycket trevlig personal!

Vatten framdragit till varje husvagnsplats men ta med egen slang, lite besvärligt att ex. fylla vattenskål till hund med den lösning som finns.

Långt till närmaste affär, ha med allt då campingens butik har mycket begränsat utbud.

Wi-Fi är mycket segt vissa tider, gissar att det är pga hög belastning

Dyr camping men inget extra för de pengarna.

Tack 717fredrik
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Vi hade hyrt en Tipi för en natt och fick vid ankomsten reda på var toaletter, resturang och kök fanns. Vi tyckte att komforten inte riktigt motsvarade reklamen men fann oss väl tillrätta. Morgonen därpå letade vi efter duschmöjligheter men hittade ingenting. Vi stannade till vid receptionen på utväg från anläggningen och meddelade att vi gav oss iväg varpå receptionisten bad oss om kortet och vi stod där som frågetecken. Hon förklarade att det var kortet till duschen i Spa-anläggningen och sa att många tar med sig kortet hem och därför är de noga med att be om kortet. Vi sa att vi inte hade fått något kort och hade behövt tvätta oss i det iskalla havsvattnet. "Ja personalen hade väl varit stressad" fick vi till svar (vi var de enda vid receptionen vid ankomsten så det var inte stressigt). Ingen ursäkt eller erbjudan om kompensation för att vi betalt något vi inte fått. Detta förstörde intrycket av vår vistelse; misstroendet att vi skulle stjäla något och dessutom en bortförklaring som inte stämde och gav oss intrycket att vi var besvärliga.

Rumstips: Välj inte Hölick för Glamping, man tycks inte gilla gäster
Tack LenaF497
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Bokade husbilsplats för en natt. Området med skog och hav är magiskt vackert! Tjejerna i receptionen var jättetrevliga och hjälpsamma. MEN.. Som någon skrev tidigare, ambitionen fanns nog men sen så hände något. Eller inte.
Spa är en liten pool och bubbelbad. Inträde till det nästan 200 kr om du bor på området. Vad skulle man göra där för 200? Boendet på campingen kostade 495 kr, dyraste campingen vi bott på. Baksidan på restaurangen såg ut som en sopdump! Och där passerar man förbi.. Vi avbokade middagen efter att vi läst recensionerna.
Det luktade kloak på vissa ställen och det rann en liten "å" som såg ut som sump.

Till slut.. På husbil/husvagnscampingen så spelade ett sällskap Snoddas på hög volym och männen i sällskapet hördes och syntes. Jo, vi böt plats. Nej inte campingens fel. Kommer vi tillbaka - nej.

1  Tack CFO70
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Om man tar 495kr för camping kan inte ytskikt vara trasiga och smutsiga. En enkel A4 över vandringsleder mm då måste man ha bättre service och hela och rena servicehus. Duschar ska fungera och spa som är en liten pool och lockade oss hit var en stor besvikelse. Det enda positiva var att det var Havs nära och att restaurangen och dess personal var okej.....Rekommenderar ingen att åka hit.
Man ser att någon har en idé men når inte fram mer än att ta betalt.

1  Tack Xxxccvv
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi var en familj på 5 personer som bodde i en av de större stugorna. Väldigt fräsch stuga som kändes lyxig, fanns tillgång till det man önskar, t.ex bra högtalare och köksredskap. Jacuzzi på altanen som rengjordes varje dag, otroligt trevligt!

Nybyggd lounge-area med pool och bar, man fick en utlandskänsla med musik och miljö. Trevlig personal och goda drinkar.

Fanns rolig äventrysgolf och även mycket aktiviteter att låna, t.ex padelracket och kubb som uppskattades av alla.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack jjonswi