Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi var en familj på 5 personer som bodde i en av de större stugorna. Väldigt fräsch stuga som kändes lyxig, fanns tillgång till det man önskar, t.ex bra högtalare och köksredskap. Jacuzzi på altanen som rengjordes varje dag, otroligt trevligt!

Nybyggd lounge-area med pool och bar, man fick en utlandskänsla med musik och miljö. Trevlig personal och goda drinkar.

Fanns rolig äventrysgolf och även mycket aktiviteter att låna, t.ex padelracket och kubb som uppskattades av alla.

2  Tack jjonswi
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Det är väldigt ojämn kvalite på vistelsen. Vi var två familjer i två tipi-tält, glamping. Ena tältet hade altan med bord utanför, ena inget. Inget som framkom av bokningen. Ena tältet var så tätt som man kan förvänta sig av ett tält, de andra tältet läckte in så mycket regn på natten att två vaknade av att de var blöta. En stor blöt fläck i en säng, som måste börja mögla. Toaletter utan toapapper, utan handtorkspapper och med stopp i flera gånger. Vi bodde här i två nätter. Personalen var jättetrevliga. Hela stället känns som att de inte är klara. Vi som bodde i det nästan täta tältet sov jättebra medans detblåste och regnade.

Tack 969nathaliew
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Tältplats ok.
Spa: avstängd bastu pga städning, före spatiden var slut vilket gjorde att vi fick en sval bastu när vi hade betalat för spa.
Mat: 3/5.
Bygget är halvfärdigt, med små tillfälliga lösningar/lagningar.
Vattnet dåligt samt inget varmvatten på toaletter.

Tack Rese-jonte
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Spenderade ett dygn i ett lyxigt glampingtält med familjen och är supernöjd. Dessutom var maten, signerad Melker Andersson, utmärkt. Det fanns även ett mysigt spaområde med jacuzzi, pool och bastu som älskades av barnen. Omgivningarna är mysiga med fina stränder och pittoreska fiskesamhällen.

Tack W3479ORjacobl
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Vi hyrde ett tipi-tält en natt och sov väldigt bra under varma duntäcken och hög mysfaktor. Vi hade väldig tur med vädret under vår vistelse, men temperaturen var inte så hög, ca 18 på dagen och neråt 11 på natten. Fanns en infravärmare i tältet, så det gick bra att reglera. Vi åt en helt ok lunch på Sand & Kök och middag på Lagunen. Där åt vi gös med tillbehör och var mycket nöjda! Helt ok frukostbuffé ingick. Det var ca 3 min promenad till en härlig sandstrand, så det blev både kvälls- och morgondopp. Det är väldigt fina omgivningar, vi vandrade 7 km-slingan som var välmarkerad och bitvis krävande. Vi valde varvet så vi avslutade längs kustlinjen, fantastiskt vackert. Spanade efter middagen på den vackra kvällssolen i det lilla gulliga fiskeläget. Själva campingområdet var väl lite stökigt och skräpigt här och där, men inget som störde oss nämnvärt, vår totalupplevelse var jättebra. All personal vi träffade var väldigt trevlig och hjälpsam. Vi rekommenderar verkligen detta ställe!

1  Tack NinaCarina81