“Middag”

tis 4/8
20:00
Rankad som nr 2 av 44 Restauranger i Hudiksvall
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Det godaste vi ätit på länge. Både torsken och entrecoten.Fin solnedgång och trevlig bakgrundsmusik i lagom ljudnivå.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kristina S

Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Vi delade en flaska champagne och en löjromsdipp med chips häromdagen (till ljuvlig utsikt) och måste få ösa beröm över fantastisk service från Alexander som tog så väl hand om oss (och hunden) med sitt exceptionellt trevliga sätt!

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack 615emelied
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Oemotståndlig utsikt över Bottniska viken. Fräscht och stilrent hotell!
Sköna sängar och stiligt badrum! Lagom frukostbuffé!
Halloumiburgaren satt där den skulle!

Tack Lotta021
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Vi reste förbi Hudiksvall och stannade till vid Strandpiren för att äta frukost. Det var ett dåligt utbud av frukost - speciellt brödet. Äggröran var som stekta ägg i bitar. Mycket av det lilla utbudet tog slut och det dröjde innan det fylldes på igen.

Tack 878_sat
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Hög klass på mat och service. Jag beställde röding och den var suverän. Sambons entericot var dock strået vassare. Han säger att såsen var bland det godaste han ätit. Tack för en trevlig upplevelse.

Tack Otterling

Resenärer som tittade på Strandpiren tittade också på

Hudiksvall, Gävleborgs län

Besökt Strandpiren? Berätta vad du tyckte!