“Usel, långsam service”

Möljens Café & Grill
Rankad som nr 13 av 48 Restauranger i Hudiksvall
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Fick vänta nästan en timme på maten och dryckesbeställningen glömdes bort. Väldigt underbemannat men har ändå tydligen tid att prioritera vissa ”vip” gäster. När maten väl kom var den ganska ok. Skulle ej rekommendera.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Andreas P

Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var 4st vänner som åt på Möjjen Måndag kväll. Vi åt Pizza alla fyra och ingen var missnöjd. Möljen låg nära city så det var gångavstånd till allt. Personalen var mycket trevliga och service inriktade.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack kjell_ken
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Ett mysigt ställe nere vid vattnet. Trevlig och snabb personal. Normala priser. Beställde pizza, bra bakad på surdeg, rikligt med parmaskinka o parmesan. Välstädade toaletter. Ett stort plus med Coronaskydd mellan borden.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack matgladanisse
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, okej priser, mysig uteservering. Tog räkmackan, jättegod men lite snålt med "klägg". Tog en mjukglass efteråt, många olika strössel att välja på

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack annojonna
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

God mjukglass,men om vi ska prata mat och dryck så är det inget märkvärdigt.
Absolut ätbart men inget extra.

Datum för besöket: juli 2019
Tack mariannexfrank

Resenärer som tittade på Möljens Café & Grill tittade också på

Hudiksvall, Gävleborgs län

Besökt Möljens Café & Grill? Berätta vad du tyckte!