“Vi var 4st vänner som åt på Möljen Måndag kväll.”

Möljens Café & Grill
Rankad som nr 13 av 48 Restauranger i Hudiksvall
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var 4st vänner som åt på Möjjen Måndag kväll. Vi åt Pizza alla fyra och ingen var missnöjd. Möljen låg nära city så det var gångavstånd till allt. Personalen var mycket trevliga och service inriktade.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack kjell_ken

Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Ett mysigt ställe nere vid vattnet. Trevlig och snabb personal. Normala priser. Beställde pizza, bra bakad på surdeg, rikligt med parmaskinka o parmesan. Välstädade toaletter. Ett stort plus med Coronaskydd mellan borden.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack matgladanisse
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, okej priser, mysig uteservering. Tog räkmackan, jättegod men lite snålt med "klägg". Tog en mjukglass efteråt, många olika strössel att välja på

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack annojonna
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

God mjukglass,men om vi ska prata mat och dryck så är det inget märkvärdigt.
Absolut ätbart men inget extra.

Datum för besöket: juli 2019
Tack mariannexfrank
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Vi gjorde 2 besök under "Hudik-kalaset" och totalt sett är vi nöjda. Vi åt Tapas dag 1 som var lysande, medan 2:a besöket innehåll ett uns av medelmåttig mat för två av oss. Trevlig personal, nice läge...

Datum för besöket: juli 2019
Tack orjef

Resenärer som tittade på Möljens Café & Grill tittade också på

Hudiksvall, Gävleborgs län

Besökt Möljens Café & Grill? Berätta vad du tyckte!