“God lunch ”

Möljens Café & Grill
Rankad som nr 13 av 48 Restauranger i Hudiksvall
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Ett mysigt ställe nere vid vattnet. Trevlig och snabb personal. Normala priser. Beställde pizza, bra bakad på surdeg, rikligt med parmaskinka o parmesan. Välstädade toaletter. Ett stort plus med Coronaskydd mellan borden.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack matgladanisse

Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, okej priser, mysig uteservering. Tog räkmackan, jättegod men lite snålt med "klägg". Tog en mjukglass efteråt, många olika strössel att välja på

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack annojonna
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

God mjukglass,men om vi ska prata mat och dryck så är det inget märkvärdigt.
Absolut ätbart men inget extra.

Tack mariannexfrank
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Vi gjorde 2 besök under "Hudik-kalaset" och totalt sett är vi nöjda. Vi åt Tapas dag 1 som var lysande, medan 2:a besöket innehåll ett uns av medelmåttig mat för två av oss. Trevlig personal, nice läge...

Tack orjef
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Trevlig och prisvärt matställe alldeles intill vattnet i Hudiksvall Stannade till för en lunch och fick väldigt snabb service. Maten var god, smakade hemlagat på riktiga råvaror. Finns möjlighet att sitta såväl ute som inne som i inglasad veranda.I mitt tycke ett bra val

Tack Bengt Ö

Resenärer som tittade på Möljens Café & Grill tittade också på

Hudiksvall, Gävleborgs län

Besökt Möljens Café & Grill? Berätta vad du tyckte!