“Trevligt och gott”

Möljens Café & Grill
Rankad som nr 13 av 48 Restauranger i Hudiksvall
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe alldeles intill kanalen i centrala Hudiksvall. Sitt ute eller i inglasad veranda. Bra mat till ok priser. Populärt så boka bord

Tack Gunilla H

Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Typiskt ställe som ligger vackert till men där man troligen skapat sig ett bra rykte men sedan tror att man kan luta sig tillbaka. Personalen var oengagerad och vi fick vänta väldigt länge att få beställa. Personal missade att berätta att vissa rätter på menyn var slut och när vi väl fick det vi beställt fick vi vänta på drycken till maten så länge att maten kallnat fullständigt. Fint läge,god mat men oengagerad och trist personal, helt utan charm och känsla för service.

Tack 245satus
Omdömet skrevs 23 juli 2018

Finns all anledning att påstå att restaurangen lycksts att med bli
navet i Möljens restaurangutbud i Hudiksvall.

Tack Fls-x
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

God mat, trivsam miljön och vänlig personal. Helt i min smak! Jag kommer äta här fler gånger! Det är säkert!

Datum för besöket: december 2017
1  Tack 739jesperp
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Här kan man slinka förbi på både en glass med barnen på dagen som att äta middag med kompisgänget. Eller ta en sista drink innan man går hem. Ofta bra musikunderhållning.

Datum för besöket: juli 2017
Tack TinaA2028

Resenärer som tittade på Möljens Café & Grill tittade också på

Hudiksvall, Gävleborgs län

Besökt Möljens Café & Grill? Berätta vad du tyckte!