“Gott o trivsamt”

Möljens Café & Grill
Rankad som nr 13 av 48 Restauranger i Hudiksvall
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

God mat, trivsam miljön och vänlig personal. Helt i min smak! Jag kommer äta här fler gånger! Det är säkert!

Datum för besöket: december 2017
1  Tack 739jesperp

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Här kan man slinka förbi på både en glass med barnen på dagen som att äta middag med kompisgänget. Eller ta en sista drink innan man går hem. Ofta bra musikunderhållning.

Tack TinaA2028
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Prisvärd och variationsrik a la carte-meny och väldigt goda drinkar. Snabb och trevlig service. Bra koll på allergier och kunde göra justeringar där det behövdes.

Datum för besöket: augusti 2017
2  Tack consa
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Ett av dom bästa ställena i Hudik. Här kan du sitta vid sjöbodarna och välja mat ifrån en fantasisk meny eller handla ifrån korv luckan, du kan gå hit och bara ta en glass i solen.

1  Tack 286annalenad
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Nej, det här var inte bra!!
Ointresserad och oengagerad personal. Slitna menyer med torftiga rätter, som dessutom smakar mindre bra...
Välj en annan restaurang i området!!
Alla är bättre! Jag lovar

7  Tack eken1963

Resenärer som tittade på Möljens Café & Grill tittade också på

Hudiksvall, Gävleborgs län

Besökt Möljens Café & Grill? Berätta vad du tyckte!