“Sjukt besviken”
Omdöme om La Mancha

La Mancha
Rankad som nr 38 av 173 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 21 oktober 2022 från mobil enhet

Oxfilé pasta med kantareller.. Enligt mitt omdöme är det inte oxfilé utan bankad biff, samt att kantarellerna helt saknas, enligt personalen så är dom hackade, undrar lite om smaken försvinner i samband med att dom hackades.

Vi gjorde beställningen via Foodora
Samt att vi beställde en plocktallrik, vid leverans inser vi att det saknas mot beskrivningen, personalen hävdar att foodora inte uppdaterat deras meny.

Men besviken då man förväntar sig något och får inte det man beställt. Personalen slår ifrån sig istället för att försöka göra kunden nöjd

Datum för besöket: oktober 2022
Tack MikaelF309

Omdömet skrevs 3 september 2022

De rätter vi åt var överfriterade (torra och bruna och hårda). Poppers och friterad camembert (speciellt persiljan) smakade kött. Misstänker att oljan används till allt.

Datum för besöket: september 2022
Tack kinef2021
Omdömet skrevs 29 juli 2022

Högsta betyg både för service, bemötande och mat! Vi var ett sällskap på 7 personer, varav 3 barn. Vi fick ett toppenbord med gott om plats, barnen fick sin mat extra snabbt, men även vår mat kom fort. Mycket trevlig personal, barnvänliga och seviceminded. Maten var jättegod! Vi åt både fisk, kött och hamburgare samt tacotallrik. Samtliga av oss var mycket nöjda.

Datum för besöket: juli 2022
Tack mianylander1
Omdömet skrevs 6 november 2021 från mobil enhet

Chansade och fick ett bord mellan bokningar. Jättegott kött som var väl tillagat. Gott tillbehör som passade fint till.

Datum för besöket: november 2021
Tack madelenr2017
Omdömet skrevs 4 september 2021

Fantastiskt god mat. Alla i sällskapet (8 pers) var mycket nöjda. Trevlig personal, alla fick maten samtidigt. Högsta betyg på allt.

Datum för besöket: september 2021
Tack Ros-Marie H

Resenärer som tittade på La Mancha tittade också på

Gävle, Gävleborgs län
Gävle, Gävleborgs län

Besökt La Mancha? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.