“Inget speciell mat”
Omdöme om Sarahs

Sarahs
Rankad som nr 6 av 173 Restauranger i Gävle
Beskrivning: Hos Sarahs lagas bara mat som vi själva tycker om. Den bygger på enkelhet och kvalitet. Här är matglädje och stämning viktigare än vilka mattrender som är inne. Huvudkoncepten är vällagad mat, hemkänsla med varm atmosfär. Att laga mat är vår rena passion och livsstil. Vi hoppas att du känner hur välkommen du är.
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Tyvärr håller inte maten den höga klass man kan förvänta sig av en restaurang som Sarahas vill vara. Trots fin inredning och kunnig personal så är matupplevelse knappt bra. Jag beställde älgcarpaccio som var helt ok, och dovhjort. Dovhjorten var det och purèn passade inte alls, till den fick jag rostad potatis. Övriga tog majskyckling med sky och rostad potatis. Smaklös både kyckling och sky. Den tredje i sällskapet tog ryggbiff som mest bestod av fett. Till efterrätt blev det glass med hjortron vilket gjorde oss mest nöjda. Tyvärr Sarahs, ni måste börja med smaksättningen om ni väljer att ha den prissättningen på maten.

Tack 983johnnyxxxx

Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Fick en fantastisk kväll på Saras, helt underbar mat, charkbricka, skagenröra, musslor, kött och god dryck till. Sen att personalen var helt underbara gjorde ju inte kvällen sämre

Tack larbjo6
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig och mysig restaurang. God mat och dryck, allt fungerade bra tillsammans. Löjrom med härlig potatiskaka som smälte i munnen. Härligt, god torskrygg som var perfekt tillagad. Trevlig och serviceminded personal som gjorde besöket ännu trevligare. Hit kommer vi gärna tillbaka. Rekommenderas varmt.

1  Tack bosseb152
Omdömet skrevs 29 september 2020 från mobil enhet

Vi åt torskryggen som var fantastiskt god. Lite dyrt men värt priset. Man skall nog reservera bord. Det var fullt vid vårt besök.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack Ove2014
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Här går du utsökt mat och en personal som är fantastisk. Vi frågade om de ägde restaurangen - det säger mycket om vilken service vi fick. Allt utöver det vanliga. Behöver jag säga att vinet var mycket prisvärt?

Datum för besöket: september 2020
1  Tack GillWestergard

Resenärer som tittade på Sarahs tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Sarahs? Berätta vad du tyckte!