“Tyvärr ”
Omdöme om O'Learys Gävle

O'Learys Gävle
Rankad som nr 147 av 173 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Det var tyvärr bara fel på besöket från början till slut, först fick vi vänta en bra stund på att bli bordsplacerade, vi hade bokat bord för att kunna se en match men blev placerade vid ett bord i mitten på restaurangen ,givetvis var det något helt annat som visades där. Påpekar detta och blir flyttade till rätt plats efter att ha blivit placerade ytterligare en gång vid fel evenemang. Fick menyer och sedan glömdes vi bort av personalen, påpekar detta efter 25min och får då beställa ,sedan går allt bra tills vi glöms bort igen efter att ha fått maten. Obs detta var på en söndagskväll med väldigt lite gäster. Man tänker ju så att vi betalar ju för servicen att äta och titta på ett evenemang annars kan man ju äta på en vanlig restaurang. Olearys i Gävle ni borde utbilda er personal i vad ett koncept är,detta var väldigt dåligt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 300matsa

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Nytt försök med aw. Olearys fortsätter vara en sämsta variant av krog, bedrövlig service, bland dom sämre på mat, tar inte kontanter, finns ingen anledning att besöka detta ställe.

Datum för besöket: juli 2021
Tack piratwolf64
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Åt mat idag på O'Learys och är mycket besviken. Blev matförgiftad och inte värt pengarna, vi beställde dyr mat och den var inte ens tillräckligt tillagat. Kommer inte äta där igen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 844karinab
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Maten beställdes via en app. Stod i appen att det skulle ta uppemot 35 min att få mat men fick vänta över EN TIMME på maten . När maten väl kom så var det flera saker som var fel eller saknades.. Till buffalo wingsen skulle det serveras ”krispig selleri”, den selleri som låg på tallriken var dock helt torr och ihopskrumpen och därmed oätlig. Beställde hamburgare och nuggets till barnen, de skulle serveras med hamburgerdressing respektive majonäs men vi fick inget av det.. beställde en side order med onion rings och de var tydligen slut så de hade bytt ut dem till mozzarella sticks utan att fråga.. ingen bra upplevelse, kommer inte gå dit igen..

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack malin_mcneill
Omdömet skrevs 30 maj 2020 från mobil enhet

Har besökt O'Learys flera gånger tidigare och varit nöjd men ikväll var jag extra nöjd. Iom Covid-19 så var det inte så mycket gäster. Maten var god, servicen jättebra och trubaduren jättebra. Hälsa er personal som jobbade lör 30/5 att vi var meganödja med vår tjejkväll hos er!

Jag kan verkligen rekommendera quesedillas med kyckling! Obs! Ett tips r att kombinera guacamolen med blue cheese-dressingen :)

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack annojonna

Resenärer som tittade på O'Learys Gävle tittade också på

Gävle, Gävleborgs län
Gävle, Gävleborgs län

Besökt O'Learys Gävle? Berätta vad du tyckte!