“Fantastiska pizzor!”

Rankad som nr 4 av 173 Restauranger i Gävle
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Hittade denna restaurang via Tripadvisor, kan verkligen rekommendera deras goda pizzor och sangria drink
Åkte från Uppsala och kommer återkomma till denna pärla inom en snar framtid

Datum för besöket: augusti 2021
Tack ericajernberg

Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig liten resturang inne i ett bostadsområde nära vattnet i Gävle. Väldigt god mat, vi alla åt pizzor. Mycket generöst med topping och stor variation. Trevlig servitris med bra bemötande mot oss gäster. Helt klart värt ett besök om man är i Gävle.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Nien73
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Jättegoda pizzor, har bara ätit och hämtat pizza så jag kan inte bedöma övrigt på matsedeln. Väl värt att åka genom hela stan!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack gunsanoberg
Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Trevlig personal som gav oss bra service. Mycket god pizza. Kommer besöka dem igen, rekommenderas. Liten mysig restaurang en bit utanför centrum.

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack ask012
Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Snabb service och mycket god pizza. Lövtunn med genomtänkt fyllning, stor kronärtskocka, prosciutto, färska champinjoner och hela musslor.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Trek21342284187

Resenärer som tittade på Aktern & Fören tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Aktern & Fören? Berätta vad du tyckte!