Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Fantastisk restaurang med mycket god mat, kunnig och underbar personal.
Att det inte städas varje dag pga corona bör receptionisten upplysa om. Att fylla på toalettpapper kan man åtminstone göra.
Jag hade beställt två enkelsängar, vilket jag erhållit bekräftelse på, men fick en dubbelsäng. Vid påpekande att detta stått i min bekräftelse sa receptionisten att "så står det i alla våra bekräftelser". Inte okej såklart. Vi sov väldig dåligt då det var så smalt och varmt. Sängarna var dessutom för smala och inte anpassade för sänggaveln, så man nådde inte till sänglamporna.

Tack Roam812238
Maria Tallén, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Hej och stort tack för din feedback! Såklart blir vi glada över att ni trivdes i vår restaurang och fick god mat och bra service. Precis som det ska vara. Gällande hotellrummet så finns det information både i våra hissar och på rummen gällande att städningen är begränsad i dessa Covidtider. Vi försöker också informera om detta när våra gäster checkar in och jag är ledsen om vi missade det denna gång. Vill man få nya handdukar, rena lakan mm mm så hänger man bara ut skylten på dörren eller pratar med vår reception. Ledsen om ni inte fick den sortens säng som ni önskade och också fått bekräftelse på. Vi tar såklart till oss av denna feedback.
Hoppas vi får chans att hälsa er välkomna tillbaka till oss trots detta.
Vänligen

Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Läget är bra, mitt i stan och nära butiker och restauranger. Fantastisk personal i både restaurangen och i receptionen. Hög klass på mat och servering. Garage finns både under och bredvid hotellet. Nyrenoverade och moderna rum

Tack zacke772020

Hej Zacke
Tack för att du tagit dig tid och skrivit om oss här på Trip. Blir oerhört glad över din fina ord och att du trivdes hos oss. Hoppas vi får chans att hälsa dig tillbaka inom kort!
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Nyrustade rum väldigt väldigt fina sängarna va helt magiska dom var vridna så man såg ut mörkläggningsgardiner som inte släppte in något ljus stort och fräscht badrum och tvål som luktar GOTT bara gå ut ur hotellet är du på stan

Tack mikaeleriksson2020
Maria Tallén, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2020

Tack Mikael för att skrivit om oss här på Trip!
Visst är det härligt att vi ligger så centralt så att det är, precis som du skriver bara gå ut på stan. Sköna sängar och god två hör till ett bra hotell!
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket centralt hotel, men trots det lätt att hitta parkering på gatan eller i parkeringshus mitt emot.
Vänligt och snabbt bemötande i receptionen.
Stora, fräscha rum med nyrenoverade badrum.
Första natten bodde vi i rum med fönster mot gatan, ventilationen var trasig och fönstret gick att öppna minimalt, så det blev mycket varmt och störande ljud från gatan (Restaurang/nattklubb med hög musik fram till 02).
Fick byta rum med fungerande ventilation och fönster mot innergården, perfekt, svalt & tyst!
Liten pool och gym lätttillgängligt i källaren.
Mycket bra frukost, stort utbud, fräscht.
Bra med kylskåp på rummet och produkter från Rituals är ett plus i kanten.

Tack saralC6380WX

Stort tack Sara för rubriken vardagslyx! Det tillsammans med allt annat som du skriver gör oss såklart glada. Tråkigt att er första natt inte blev så bra som man kan förvänta sig men jag är glad att vi kunde lösa detta.
Hoppas vi får chans att bjuda er på mer vardagslyx i framtiden!
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Det här hotellet ligger mycket centralt i Gävle. Servicen är alldeles utmärkt. Personalen är positiv och gör allt för att ditt besök ska bli bra. Rummen är moderna, rena, tysta och snygga. Frukosten är utmärkt med allt du behöver. Överhuvudtaget håller det här hotellet toppstandard.

Tack Scandinavian01

Tack för ett superfint omdöme! Vi blir så glada när vi får sådan här feedback.
Toppstandard är ett väldigt härligt ord och gör oss stolta!
Varmt välkommen tillbaka!
/Maria