Omdömet skrevs 31 oktober 2018

Perfekt att åka bort över två nätter och vara i annan miljö. Vi är en familj med 4 tonåringar och alla í familjen var nöjda med vistelsen. Nära till allt. Bra med gym och pool. Mitt i Gävle city och nära till annat.

• Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Tack Meander16165722231
Mikael J, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2018

Hej

Det var ett riktigt gott betyg att alla tonåringar också gillade hotellet. De brukar gilla att koppla upp sig och då får jag anta att vårt supersnabba wi fi fått jobba för högtryck.

Ha en fortsatt härligt höst och hoppas att vi snart får nöjet att se er här igen på hotellet.

Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Ingen städning mellan dag 1 och 2 i övrigt ett trevligt hotell med en mycket proffsig bar. Men tragiskt att man inte kan handla i baren och ta med upp på rummet utan att bartendern följer med upp, annars får man hålla tillgodo med minibaren.

• Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Tack 209hanst
Mikael J, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2018

Hej

Ber tusen gånger om ursäkt om städningen uteblivit. Har ingen bra förklaring mer än att den mänskliga faktorn spelat oss ett spratt.

Håller med dig om att det är konstigt att man inte får ta med sig en öl som man köpt i baren upp på rummet. Det hade vi mer än gärna att alla gäster hade fått göra.
Anledningen är att svensk alkohollagstiftning förbjuder oss och om vi gör det och får vi kontroll från myndigheten så riskerar vi att bli av med våra spriträttigheter.
Så jag har full respekt för din irritation som vi delar till 100%. Hoppas verkligen på ändring i lagen som även tolkas olika i olika kommuner. Kommer du till Sthlm ex. så kan det mycket väl tillåtas, så högst orättvist också då man är olika nitisk i olika kommuner.

Grrrr, du märker att jag tänder till för jag tycker det är en riktigt löjlig lagregel.

Hoppas att vi får nöjet att se dig som vår gäst snart igen.

Passionerad Hotellgäst

Omdömet skrevs 23 oktober 2018 från mobil enhet

Blev positivt överraskad. Bekväma sängar, rent och fräscht. Bra frukost! Trevlig personal.

Ett plus för ljudisoleringen.

Godiset i minibaren hade dock gått ut (för en dryg månad sen) vilket tyder på en halvbra koll från städarna. Men det sparade vi bara pengar på ;)

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack HannaN87
Mikael J, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2018

Hej Hanna

Stort tack för ett väldigt trevligt inlägg. Kul att du haft en riktigt bra upplevelse och extra tack för dina noteringar om datumstämpel. den skall vi ta action på.

Ha en riktigt bra helg och hoppas att vi snart får nöjet att se dig här på hotellet igen.

Omdömet skrevs 22 oktober 2018

Rummet på våning 1 i slutet av korridoren till Höger om hissen var modernt med mycket vackra färger och fiffiga lösningar tex dolda eluttag i skrivbordet, dolda galgar bakom spegeln osv
Det var oerhört bra med kaffe och te på rummet samt en fin minibar inbyggt i bordet.
Hotellpriser på sakerna i minibaren men ska man bo på hotell så ska man ha råd att unna sig det bästa.
Riktigt sköna kvalitets handdukar i badrummet.Det hade varit önskvärt med varsitt par frottetofflor.Det borde vara standard på alla hotell.
Sängen var en aningen för vinglig i benen och för mjuk men man kan inte få allt tiptop.Många använder dem så de slits ut och det kostar att byta ut dem.
Restaurangen på hotellet serverade en härlig middag och tjejerna som serverade var värda Guldstjärnor.Deras glädje och humor smittade av sig på oss gäster.

Tips för att välja rum: 1a våningen längst bort i korridoren
  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Anne A
Mikael J, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Hej Anne

Hej Anne.

Vilket härligt inlägg du ger oss. Massa fin feedback och sängarna skall vi kolla på där du bodde.

Personalen är vår viktigaste resurs och väldigt kul att du ger dem så fin feedback.

Hoppas verkligen vi får nöjet att se dig på hotellet igen snart.

Omdömet skrevs 13 oktober 2018

Ett mycket fint hotell med en utmärkt frukost. Läget var mitt i Gävle med närhet till sevärdigheter och restauranger. Gott om platser i garaget samt trevlig personal. Rent och fint samt lugnt i matsalen.

• Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack dickochgreta
Mikael J, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018

Hej Dick

Vilket underbart inlägg, det glädjer oss enormt att allt varit på topp och du haft en riktigt bra vistelse. Personalen är vår viktigaste resurs och vi blir extraglada när du ger dem positiv feedback.

Hoppas vi snart får nöjet att se dig här igen.