Boka nu, betala på plats
FindHotel
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-06
Expedia.com151 US$
Priceline
ZenHotels.com161 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Bra personal, bra frukost, pool finns, ligger centralt i Gävle, nära till restauranger, parkering i eget garage. Vi har bott här många gånger och tycker att detta är bästa hotellet i Gävle. Vi kommer att åka hit igen.

Tack BirgerNygard
mikael j, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Hej Birger

Whaaaw vilket härligt omdöme. Det gör oss extra taggade att göra ett ännu bättre jobb. Vi älskar människor och att ge bra service, det är därför vi valt detta yrke och då få ett så fint omdöme ger oss massa energi.

Stort tack och hoppas vi snart ses igen.

trevlig sommar

Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Mitt i centrum ligger detta hotell. Snabb incheckning. Rummet var stort och rent. Pool och gym finns. Kaffe och te på rummet. Minibar på rummet. Gratis wi-fi som fungerade utmärkt. Gratis parkering finns utanför på gatan kvällstid och helger. God frukost. Hunden var välkommen!

Tack ChriRob

Hej och stort tack för ett väldigt tevligt omdöme. Jättekul att allt varit till högsta belåtenhet och att även hunden haft det bra. Det tycker vi är extrakul.

Hoppas du får en underbar sommar och att vi snart får se dig här på hotellet igen. Ta gärna med hunden.

Hälsningar

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Hit kommer man gärna tillbaka! Alltid lika trivsamt. Trevlig personal. Utmärkt läge. En frukost som ger perfekt start på dagen. Bra med parkeringsmöjligheter, trots det cenrala läget. Perfekt med möjlighet att fixa kaffe på rummet!

Tack elisabethb537
mikael j, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Hej Elisabeth

Så härligt att du trivs och att du gillar vår underbara personal. Jag trivs på jobbet för att jag har fantastiska människor att arbeta med och går hit med glädje var dag. Därför extra kul att du ger en ros till dem.
Extra kul även att allt annat får poitiva omdömen.

Stort tack för din tid och att du tog dig besvär med att skriva inlägget. Det uppskattas verkligen.

Hoppas du får en skön sommar och jag önskar dig mycket välkommen åter till oss.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Supertrevlig personal i receptionen. Bra, centralt läge. Rummen höll bra standard, betalade en hundring extra för superior men det framgick inte så tydligt vad som var skillnaden i presentationen av rummen på hemsidan.

Tack Johan V
mikael j, Hotelldirektör på Clarion Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017

Hej Johan

Härligt att du ger vår underbara personal en liten ros. De jobbar stenhårt för att alla våra gäster skall få med sig en liten upplevelse hem från oss. Vi som jobbar här älskar människor och att ge genuin service. Det är det vi brinner för som servicemänniskor.

Härligt att allt övrigt varit bra också under er vistelse. Jag skall kolla hemsidan också och se till att det bvlir klart och tydligt. Tack för det påtalandet.

Hoppas vi snart få se dig här igen.

Trevlig sommar.
Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 16 juni 2017

Finns inget att klaga på, personal med ett stort hjärta och inget var omöjligt, inga sura miner.
Detta gäller samtlig personal oavsett var på hotellet man mötte dem eller om man behövde hjälp av något slag.

Tack G1477RJtonys

Hej

Nu slog mitt hjärta dubbelslag av glädje över dina fina kommentarer. Jag är helt överens med dig att vi har underbara människor på hotellet som gillar att ge service och lösa de problem som eventuellt dyker upp. Jag har nöjet att få joba med dem varenda dag och jag går till jobbet med ett leende på läpparna. Vi som jobbar här har som huvudmål att våra gäster skall känna trygghet samt hjärta först då kan man tjäna pengar. Inget som kommer av sig själv och vi jobbar hela tiden med att hålla kulturen uppe på topp. Mitt viktigaste jobb faktiskt som yttersta ledare för passion på jobbet.

Stort tack att du tog dig tiden med inlägget, det betyder väldigt mycket för oss.

Med vänlig hälsning och hopp om en riktigt trevlig sommar.