Travelocity
Booking.com204 US$
Orbitz.com

Stannade här 2 nätter för att se oss om I Gävle. Låg mer avsides än vi trodde, så det fick bli bilen för att se oss om. Vi valde hotellet för pool och bastu men insåg när vi kom fram att detta bara var tillgängligt på eftermiddag/kväll.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Cjs921
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Obefintligt Wi-Fi så det inte gick att kolla på film eller något för barnen trots att deras slogan är att Wi-Fi är lika självklart som en kudde i sängen. Trasig bäddsoffa som barnen gjorde illa sig på då det var en vass pigg som var slarvigt tejpad med silvertejp. Presenten som barnen fått vid incheckning från ”Sigge” är borttagen (memory, plockepinn, plusplus eller liknande som varit succé).

Tack Mariah20212021
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Gammalt hotell ett par kilometer utanför Gävle. Mycket trevlig personal i receptionen, proffsiga. Dock var rummet inte förberett för att fyra personer skulle sova där utan vi fick bädda sängarna själva. Det som heter familjerum var mycket trångt när de vägghängda sängarna fälldes ner.
Vi tänkte ta oss ett mysigt bad i hotellets pool men det var en besvikelse. Poolområdet var jättefint och fräscht men vattnet var så kallt i poolen så det var en plåga att försöka gå i.
Vi skulle äta i hotellets restaurang en kväll och blev bortglömda, 45 min för sallad känns inte helt ok. Maten var dock god när den kom.
Frukosten var dock mycket bra, väl uppdelat på två olika matsalar så man kunde dela upp sig att ta maten. Frukostar på scandic brukar ju vara toppen och så även här.
Det bodde även väldigt många hundar på hotellet, vilket kan va bra att veta för tex hundrädda eller allergiker.

1  Tack frisurfaren