Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Johanna Thörnesjö, Ägare på Scandic Gavle Vast, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Omdömet skrevs 19 april 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Johanna Thörnesjö, Ägare på Scandic Gavle Vast, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Omdömet skrevs 19 april 2021

Så fint rum städat och snyggt fast jag hade ett hundrum god mat inte dyrare än något annat stans frukosten var kanon trevlig personal bassängen var varm snyggt och rent hela hotellet var bra ställe att rasta hundarna bra parkering inte

Tack Kanon69

Hej Kanon69,
Stort tack för ditt fina omdöme!

Jag hälsar dig åter varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 18 april 2021

Trevlig personal, fin frukost och frukost boxen var också väldigt bra! Poolområdet var fräscht och fint och personalen är trevlig! Rummen var renoverade och fina, maten i restaurangen var vällagad och varierande.

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack stellalouise2021

Hej fina du,
Stort tack för ditt lämnade omdöme.

Vi hälsar dig åter varmt välkommen hit till oss på Scandic Gävle Väst!

Omdömet skrevs 12 april 2021

Trevligt hotell som ligger strax intill E4:an. Ett perfekt ställe att stanna till på för en natts sömn innan resan fortsatte, god mat och finfin service. Scandic Väst Gävle kan jag starkt rekommendera.

Tack Jockeoskar

Hej Joakim,
Stort tack för ditt lämnade omdöme!

Vi hälsar dig åter varmt välkommen till oss.
Glad vår!