“Liten besvikelse”
Omdöme om Bergmans Fisk

Bergmans Fisk
Rankad som nr 28 av 173 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Alldeles för dyrt för den mat vi fick. Lång väntetid. Hade det inte varit för den havsnära vackra miljön skulle omdömet blivit lägre.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Outi K

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Mycket trevlig personal och mycket god mat i en trevlig miljö. Fina Ställplatser intill restaurangen med el och allt man behöver. Hit kommer vi igen.
Ove o Tarja

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 417ovel
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hamnade här helt oplanerat och blev väldigt överraskade av läget. Perfekt nere vid Norrsundet. Eftersom vi hamnade här av en slump ville vi alla smaka något och vi blev inte besvikna. Utmärkt rökta delikatesser och sill. Restaurangen absolut den pmväg vi gjorde.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 441nilsl
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Oj vilken undan gömt ställe. Ett ställe att ta sig en omväg till.
Bara fiskebyn är ett besök för sig. Men restaurangen precis vid vattnet måste ni besöka om ni är i Gävle trakten.

Datum för besöket: juni 2021
Tack amandar442
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Var med i ett större sällskap, och vilken kväll ! Vädret, maten, vinet, service och miljö utomordentlig, absolut toppklass på allting, vi återkommer utan tvivel och kan varmt rekommendera denna fiskkrog!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack anguss624

Resenärer som tittade på Bergmans Fisk tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Bergmans Fisk? Berätta vad du tyckte!