“Kanonbra”
Omdöme om Butchers Steakhouse

Butchers Steakhouse
Rankad som nr 33 av 173 Restauranger i Gävle
Beskrivning: Är du sugen på god vällagad mat från grillen, till humana priser, i en ombonad och trevlig miljö? Kom till Gävles vassaste stekhus! Hos oss är du som gäst alltid i centrum och vi gör allt för att du trivas. Vår erfarna personal ser fram emot servera dig grillade smakupplevelser i rätt temperatur - både på köttet och på den ombonade miljö. Vårt löfte: Grill och miljö i rätt temperatur
Omdömet skrevs 8 oktober 2022

Jättegod mat. Köttbrickan rekommenderas starkt.
Otroligt trevlig personal. Vi hade en trevlig kväll!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack K6096ZAannah_

Omdömet skrevs 4 oktober 2022 från mobil enhet

Vi var där i lördags med arbetskollegor; kan bara säga woow vilken god mat; trevlig miljö och vilka viner. Kan bara rekomendera stark för det kändes så underbart att sitta och äta god mat och njuta av sällskapet. Servicen var perfekt; musiken var lugn och inredningen var ju typ som att sitta hemma; det kändes att vi sitter hemma och äter fast i en så fin restaurang.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack minnahajilou
Omdömet skrevs 3 juli 2022 från mobil enhet

Butchers levererar alltid! Maten är så god, gorgonzolasåsen är.min favorit. Bra service, personalen är genuin och mycket trevlig. Vi kommer ofta tillbaka!

Datum för besöket: juli 2022
Tack mariajO7629VB
Omdömet skrevs 3 juni 2022 från mobil enhet

Fantastisk trevlig miljö.Otroligt bra service och kunniga servitriser.Sen var ju maten något utöver det vanliga.

Datum för besöket: juni 2022
Tack andreasoO9150CP
Omdömet skrevs 30 april 2022

Bra restaurang och bra mat. Hela familjen nöjd och superbra service ☺️.............................. (Punkter för att fylla upp 100tecken)

Datum för besöket: april 2022
Tack majao783

Resenärer som tittade på Butchers Steakhouse tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Butchers Steakhouse? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.