“Mycket bra!”
Omdöme om Butchers Steakhouse

Butchers Steakhouse
Rankad som nr 31 av 168 Restauranger i Gävle
Beskrivning: Är du sugen på god vällagad mat från grillen, till humana priser, i en ombonad och trevlig miljö? Kom till Gävles vassaste stekhus! Hos oss är du som gäst alltid i centrum och vi gör allt för att du trivas. Vår erfarna personal ser fram emot servera dig grillade smakupplevelser i rätt temperatur - både på köttet och på den ombonade miljö. Vårt löfte: Grill och miljö i rätt temperatur

Vi delade på brickan med blandat kött vilket var mycket gott och endast någon enstaka liten senig bit (jag är väldigt känslig). Rikligt med sås och supergoda såser! Smakrik potatisgratäng och bra pommes! Gott vin och bra service! En rejält mättande festmåltid för två för 800kr - så värt!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Mallanpallan27

Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Beställt hämtmat till två pensionärer. Trevligt bemötta på telefon och likaså vid hämtningen. Framförallt var det en fantastisk köttmåltid med perfekt tillagat kött. Därtill mycket goda såser. Vi har ätit ett antal maträtter p.g.a pandemin och denna meny är hittills nummer 1. Allt fantastisk!

Bosse P

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack BosseP49
Omdömet skrevs 23 januari 2021

Take away igen och blev inte besviken. Lika gott denna gång. ”Finmat” på Take away och det är riktigt gott och bra Prisvärt.
Stefan A

Tack Stefan A
Omdömet skrevs 6 januari 2021

En av Gävles absolut bästa restauranger.

Otroligt bra mat och mycket trevlig och kunnig personal. Rekommenderas.

Tack Elisabet V
Omdömet skrevs 6 januari 2021 från mobil enhet

Bokade bord mycket pga att det fanns en härlig barnmeny som passade dottern så hade inte några speciella förväntningar innan vårt besök. Väl på plats möttes vi av fantastisk personal som var uppmärksamma och snabba. Lokalen var väldigt mysig med bra belysning, sköna stolar och tom härlig toalett. Maten var helt otroligt god! Vi tog fördrink, förrätter, grillbricka för två samt efterrätt till dottern. Allt var helt fantastiskt! Det märktes att det var en kock som gillar att laga mat. Totalupplevelsen var lång över vad vi förväntat oss att möta och väldigt nöjda vandrade vi tillbaka till hotellet. Kommer definitivt rekommendera stället för alla som besöker Gävle.

Tack 275miaw

Resenärer som tittade på Butchers Steakhouse tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Butchers Steakhouse? Berätta vad du tyckte!