Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bra familjeaktivitet

Väldigt bra trots coronarestriktioner. Mysigt område som påminner om Skansen. Kul med bad på samma ... läs mer

Omdömet skrevs 10 oktober 2020
Yatzi85
från mobil enhet
Mysigt

Väldigt mysigt tivoli, vi var där under Corona dock så inte mycket va öppet mer än draken och ... läs mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2020
JoakimDessewffy
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 346 omdömen

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr var det en besvikelse. Vi betalade fullt pris för 4 pers 2 dagar. Tivoli området var stängt pga Covid-19, känguru behövde vila, vattenparken fick man bara vistas i under två timmar. Fortet hade också stängt, inga friluftsakriviteter alltså heller.
Fullt pris för vad? Jag har sagt det till dem men fick till svar att det är som det är. Dåligt bemötande tyvärr. Dessutom bokade vi i förväg och så fick man inga speciella tider för vad och det tog mycket tid och energi att ordna i efterhand. De har inte tänkt igenom. Barnen (13 och 6) hade inte kul tyvärr. Rekommenderas ej!

1  Tack katarinam383
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Mycket folk men de alla attraktioner avstängda
Man betalar fullpris för att gå runt i en tom park.
Rekommenderas inte!

2  Tack omaraC9794PR
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig park men dåligt att ta nästan fullpris när hela tivoliområdet är stängt pga Corona. Men riktigt dåligt att då ta betalt för den enda attraktionen som är öppen, Draken. Samt även ta betalt för flodfärden. Det borde såklart ha ingått i biljettpriset.

1  Tack Jesper_f1
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Var väl rätt trevligt till en början men när vi skulle köpa mat fungerade inte våra kort ??? flera andra hade visst samma problem
Jättekul när man har tre hungriga ungar och en trött farsa

Tack mockba2
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Lagom storlek för små barn, 3- och 5-åring klarade att gå själva och se det mesta. Synd att tivolit var stängt pga 50-personersregeln. Många och fräscha toaletter. Prismässigt helt okej - totalupplevelsen blir väldigt prisvärd. Trevlig personal som påminde om att hålla avstånd. Barnen älskade att titta på alla djuren. Vädret var för dåligt för badområdet.

Tack SmartJonas123