“Överraskad ”

Nya Interpool Gävle
Rankad som nr 114 av 180 Restauranger i Gävle
Beskrivning: Interpool är en unik plats där restaurangen samspelar med sportbar och roliga aktiviteter i samma lokaler. Ett av Gävles mest populära ställen för att träffa vänner eller träffa nya vänner! Hos oss ska du känna dig omhändertagen från att du stiger in genom dörren till att du lämnar oss några timmar senare. Under ditt besök kan du utforska vårt noga utvalda sortiment av alla tänkbara goda drycker, äta en middag med fantastisk god mat i familjär atmosfär eller varför inte avsluta kvällen med att utmana vännerna eller familjen på någon av våra aktiviteter. Med våra 12 Shuffleboard, 12 Biljardbord, 3 Darttavlor och 2 Boulebanor kan vi med gott samvete säga att vi är Gävles nöjesmetropol.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Blivit tipsade om detta ställe så vi gjorde ett besök och vi blev glatt överraskade. Trevlig personal, bra service men framförallt alla biljardbord! Vi kom ganska tidigt och fick ett bord att spela på sen började det bli ganska fullt. Förstår att det är populärt. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Waleyra

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Begränsad meny utan några egentliga kulinariska upplevelser. Klart begränsat ölutbud, vilket är extra trist på ett ställe som detta. Servicen dock klart godkänd. Ställets styrka är som "spelhak". Väldigt kul att aktivera sig vid shuffleboarden och få däng av sina arbetskamrater.

Datum för besöket: januari 2018
Tack mikejoxxx
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Har besökt detta ställe några gånger de senaste åren. Men vilken förändring det har skett. Fläckfri service och fantastiskt mat med en mycket mysigare inredning än tisigare, förstår varför de kallar det "nya" Interpool. Grymt lyft! Blir definitivt återbesök när man besöker denna mysiga stad.

Tack Adventure746362
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Personalen på Interpool är guld, lyfter stället från en 4:a till en 5:a. Ett hjärtligt bemötande, professionellt agerande och ett leende på läpparna oavsett situation. Tummen upp!

Tack Erik L
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Tillbringade en kväll med vänner och bekanta på Interpol. Från att vi bokade bordet över telefon och tills vi gick ut ur Interpol efter våran kväll, fick vi helt suverän service från början till slut. Maten va vällagad och personalen va kunnig om både maten och vinet, stort plus. Skulle varmt rekommendera detta ställe.

Tack 187marijank

Resenärer som tittade på Nya Interpool Gävle tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Nya Interpool Gävle? Berätta vad du tyckte!