“Väldigt snålt och smaklöst”
Omdöme om Vansons Kök

Vansons Kök
Rankad som nr 101 av 169 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Första gången jag beställer på stället. Tänkte testa ngt nytt. Fick extremt små portioner, klippa nudlar? Livlöst. Knappt ngn biff i biffrätten. Kändes inte färskt. Kommer inte rekommendera eller gå tillbaka. Någonsin. Men kan varmt rekommendera asiatiska på Coop eken!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Emmaarrrrr
Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Efter att vi provade Vansons för flera år sedan kan vi inte köpa Thai/Vietnamesiskt någon annanstans. Det är klass på råvarorna. Svensk kyckling och färska grönsaker. Krispigt och skickligt tillagat. Mindre sött än andra Thaivagnar.

Datum för besöket: februari 2019
Tack PelleG67
Omdömet skrevs 21 augusti 2018 från mobil enhet

Den mest underskattade thai-maten i stan. Bra pris och mycket mat för pengarna, och inte minst tydliga smaker. Missa inte Zsechuen-kyckling som görs bäst här av alla ställen i stan som serverar rätten. Skulle anse att detta ställe håller bättre kvalitét än de stora restaurangerna mer centralt.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack tobideramo

Resenärer som tittade på Vansons Kök tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Vansons Kök? Berätta vad du tyckte!