“God italiensk mat”

Boka bord
tis 20/10
20:00
Rankad som nr 16 av 171 Restauranger i Gävle
Beskrivning: Välkommen till Ll’Amice i Gävle. Här kan du äta en god lunch och middag under avslappnande former eller smaka av våra viner tillsammans med en vän. Det finns inga måsten här på Ll’Amice. Kom som du är. Vi erbjuder en äkta italiensk meny med populära klassiker samt ett brett utbud av dryck. Fokus ligger på service, hantverk och känsla – en upplevelse av Neapel som följer hela vårt koncept.

Vi har ätit gott här två gånger under vårt besök i Gävle. Carbonara var god men nästan översättande. Bra service.

Tack Ove2014

Pizzan torr och smaklös. Fisken gick väl an men inget utöver det vanliga.
Några vinkännare var dock inte personalen.
Satt ute på verandan och det var halvkallt och ingen mysfaktor alls.
Vi kommer nog inte tillbaka hit, inte för en middag i alla fall.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LiEd137

Jag beställde en carbonara och jag blev lite besviken eftersom den inte var upp till mina förväntningar, den var absolut helt okej i smaken men det var väldigt mycket ?bacon? men de kanske passar någon annan. Min vän beställde en pizza vilket också var helt okej i smaken, inget speciellt. Men det var väldigt bra service och en trevlig miljö att vara i. Lite dyrt.

Tack Jenny N
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Vi tog varsin pastarätt, frutti de mare och oxfilépastan och var jättenöjda. Jättetrevlig service och fick maten snabbt. Kan rekommenderas!

Tack Anneli_Lun
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

Inget utöver det vanliga.
Köpte pizzan som var väldigt torr, fisken var ok.
Personalen gjorde sitt bästa men vinkännare, nej.
Kommer nog inte att komma tillbaka. Finns restauranger i Gävle som förmodligen är
bättre.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Resort04439336963

Resenärer som tittade på Ll'Amice tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Ll'Amice? Berätta vad du tyckte!