“Drinkar på verandan”

Erlandssons Restaurang & Bar
Rankad som nr 9 av 172 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi besökte verandan för en drink. Och oj vilka drinkar vi fick. Så fina och smakade toppen. Mysigt att sitta ute i eftermiddagssolen, trevlig personal.

Tack tinajessica

Omdömet skrevs 29 juli 2020

vi besökte Erlandssons veranda uteserveringen, och det var toppen trevlig personal god mat bra service prisvärd

Tack 907christina
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Tog varianter av "Irish Coffee" innan kvällen avslutas vilka kunde varit lite varmare, menar då att kaffet kunde varit nybryggt. Men de smaskade otroligt gott en klassisk sommarkväll i Sverige.

Tack jonaslanden73
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Erlandssons är ett trevligt ställe på torget. Med bra personal som är uppmärksamma och service inriktade. Väldigt trevlig stämning. Goda drinkar och gott öl. Värt ett besök.

Tack 166ulrikag
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Semester i Gävle och imponerades av den vällagad och goda maten. Trevligt bemötande och snabb service. Jag åt nattbakad Pluma, vilken var otroligt välkomponerad och min kompis åt Tonfisk med glasnudlar och hon sa om och om igen, att det var det godaste hon någonsin ätit.

Tack Annelie M

Resenärer som tittade på Erlandssons Restaurang & Bar tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Erlandssons Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!