Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Vi tältade 1 vecka på denna camping i Gävle. Vi blev trevligt bemötta både vid in och utcheckning. Vi fick plats 59 som vi var mycket nöjda med. Det var nära till allt, toaletter/dusch/receptionen/allrummet/cafét och badet, men inte så nära att vi blev störda. Huset med toaletter och handfat är av äldre modell, men rena och fina. Huset med duschar verkar nya. På caféet kan man köpa fika/glass och smårätter. På campingen finns en minigolfbana och vid badet har man byggt en ny brygga. Campingen ligger naturskönt på Norrlandet och det finns mycket sevärt på nära håll.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Coastal824935
Omdömet skrevs 2 juli 2021

Smutsigt och slitet!! Misär. Ingrodd smuts överallt! Trasiga möbler och tillbehör. Usel service från ägarna! Oavsett hur du väljer att framföra dina klagomål så lägger de över ansvaret på dig som gäst så de slipper att återbetala. De tar dessutom skamlöst betalt! De bedrar utan intresse för att göra det trevligt och sunt för dig som gäst! WiFi slogs på när det passade, d v s fanns inte tillgängligt som utlovat! Välj INTE denna camping!!!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack teresasY7371RT
Omdömet skrevs 16 februari 2020

Bokning o incheckning fungerade bra. Men campingen i övrigt är väldigt sliten och eftersatt underhåll. Ostädade utrymmen och alldeles för hög dygnskostnad med tanke på vad man kan få på andra campingar med samma hyra. Visserligen inte säsong men i det skicket kunde man lika gära klappa igen. Första och absolut sista gången vi var där. Kan ej rekommendera denna camping.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 680joha
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde i tält en natt på genomresa. Det kostade 150 kr för en plats utan el så det var väl helt ok. Duscharna var inget vi testade, tror att man hade behövt dusch-skor där. Toaletthusen var helt ok, mycket slitna men inte ofräscha, samma med diskställen utomhus. Saknade minigolf eller något annat sådant att göra. Huset med receptionen och ett fik var tråkiga och slitna. Varför rustar man inte upp? Hade lätt valt denna plats fler gånger om det hade varit fräschare. Engelsbergs herrgård låg som ett litet spökhus på sidan av tältplatserna. Det verkar finnas naturreservat och vandringsleder i närheten och vi åt på den närbelägna restaurangen Huseliiharen. Området som campingen ligger i är jättefint med fina hus och båtar.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack sofiatjarnstrom
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Ohälsosamt äckliga toaletter i förfallet hus. Här finns stora renoveringsbehov. Checkar ut efter en timme får inga pengar tillbaka. Här var det ingen Havskänsla. Aldrig mer hit. Sunkig strand med mycket sten. Inte barnvänligt.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Helena B