“Trevligt och gott!”
Omdöme om Verovin

Verovin
Rankad som nr 7 av 168 Restauranger i Gävle
Beskrivning: Verovin Vinbar är en öppen famn och ett andra vardagsrum för alla livsnjutare och vinintresserade, oavsett om man är novis eller erfaren. Det är njutningen som står i centrum, präglad av äkta vinkärlek. Här kan du slinka in hela eftermiddagen för ett glas vin med underbara charkuterier och ost i baren. Vinlistan är stor och i ständig förändring. I dagsläget har vi ca 400 viner. Vi jobbar mycket aktivt för att tillhandahålla nya viner varje gång du besöker oss.

Fantastiskt god mat med gott vin till. Servicen var också toppen. Har varit här några gånger tidigare och aldrig blivit besviken. Kan verkligen tipsa om ett besök.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 692birgittah

Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Spontanbesökte Verovin vid övernattning i Gävle. Tveklöst en gastronomisk upplevelse i kombination med mycket professionell personal. Verovin bjuder på imponerade viner, mysig atmosfär och mycket god mat. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Annie A
Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Jag och min man har varit på denna fina resturang 2 gånger och varit väldigt nöjda .Lokalen är vacker och dom har en imponerande stor vinhylla och är inriktade på vin och gourmet mat .Vi fick jättebra service första gången när vi bara kom och tog varsitt glas vin .Personalen var väldigt serviceinriktade och hjälpte oss att välja bra vin .Vi bokade bord och åt middag dagen därpå .Bra meny och fantastiskt god mat .Vi tog varsin fiskrätt och även goda ostar och en underbar dessert .Vi fick bra vintips även denna gång .Denna gången var det mer gäster i resturangen och vi fick vänta längre stunder på att bli serverade ..Bra resturang ialla fall som vi görna kommer åter till .

Datum för besöket: juli 2020
Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 2 mars 2020

Mysig stämning, samtalsvänlig miljö, snabb service, bra vintips och otroligt god mat. Personalen agerar professionellt och är mycket kunniga.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Bubbel22
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Slank in på en aw en eftermiddag. Skön atmosfär. Toppenpersonal. Stenkoll på viner är ingen överdrift. Åt utsökta musslor sittandes vid baren och vi bestämde snabbt att hit måste vi gå igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Martin H

Resenärer som tittade på Verovin tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Verovin? Berätta vad du tyckte!