“Slank in på en aw en eftermiddag.”
Omdöme om Verovin

Verovin
Rankad som nr 6 av 171 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Slank in på en aw en eftermiddag. Skön atmosfär. Toppenpersonal. Stenkoll på viner är ingen överdrift. Åt utsökta musslor sittandes vid baren och vi bestämde snabbt att hit måste vi gå igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Martin H

Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Den som kan konkurrera är Matildas. Men Verovin är bäst. Vinutbudet slår alla andra. En helt egen division.

Datum för besöket: november 2019
Tack R1092YFthomasb
Omdömet skrevs 10 januari 2020

Hummern är en gudomlig upplevelse
Ryggbiffen en dröm
chokladmoussen en älskling
Personalen har stora kunskaper i olika drycker och på Verovin serveras vin i alla prisklasser. De har vinprovning i en mysig lokal i källaren och de är enormt pålästa och kunniga inom viner. Missa inte denna pärla i Gävle!

Datum för besöket: januari 2020
Tack maten123
Omdömet skrevs 20 december 2019 från mobil enhet

Denna pärla i centrum av Gävle blev vår lycka för kvällen. Allt höll bästa kvalitet, eller som maken uttryckte det, en ⭐️ i Michelinguiden är dom värda. Fantastisk mat, vin, atmosfär och service. Ett extra plus att kocken själv kom ut med maten och berättade hur det tillagats.

Datum för besöket: december 2019
Tack 446mauder
Omdömet skrevs 11 december 2019

Hade läst och hört detta skulle vara ett bra ställe - blev inte besviken. Verovin levererade på alla fronter, servicen, maten och drycken !!! Åt löjrom till förrätt, ryggbiff till huvudrätt och Creme Brulee till dessert - allt mycket gott !!

Datum för besöket: december 2019
Tack pappis123

Resenärer som tittade på Verovin tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Verovin? Berätta vad du tyckte!