“Bra mat till bra pris ”
Omdöme om Tennstopet

Tennstopet
Rankad som nr 25 av 170 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Med lite blandat att välja på, till humana priser, så är detta helt klart ett ställe man få flera gånger på vare sig det gäller lunch eller middag på kvällen.

Är väldigt populärt, så kom i tid eller boka bord.

Datum för besöket: februari 2020
Tack StefanJ227

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Vi valde att äta här en lördag kväll.
Jättebra och trevligt bemötande, snabb och korrekt service.
Fläskfilépastan var suverän!
Mysig och genuin miljö.
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: januari 2020
Tack 794christiank
Omdömet skrevs 10 december 2019

Tidigare bodde jag ofta på Scandic CH i Gävle, tvärs över ligger Tennstopet!
Alltid god mat, men nu var deras mixed grill en halvdan hambugare med lite bacon och strips. De kunde gjort det bättre men valde att servera barnkorven "Hot dogs" den med det glada ansiktet på...? Lägg på en femma, servera riktig korv som choritzo eller kabanoss. INGEN höjdare alls. För tiotalet år sedan fick man olika kött och olika korvar!
Sisådär tyvärr!

Datum för besöket: december 2019
Tack Peter G
Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi bokade bord då det ofta är mycket folk vid lunchtid. mycket goda vardagslunch alternativ, inga köer, inget stort salladsbord men gott och maten kom snabbt.

Datum för besöket: november 2019
Tack Ann-Britt N
Omdömet skrevs 4 november 2019 från mobil enhet

Tennstopet alltid söndag och Mix-grill.
Lokalerna annorlunda och ganska mysiga i dagsläget, allert tjej som jobbade. Maten såg med ögat ganska tråkig ut och var inhet hallelujah moment men okej. Det var trots allt en kickback till 80-talet och nu är den gjord. Nästa gång provar vi något annat än just mixgrill

Datum för besöket: november 2019
Tack Caruttah

Resenärer som tittade på Tennstopet tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Tennstopet? Berätta vad du tyckte!