“Besök på bilagan”

Lägg till den.
Don Peppino, Ristorante
Rankad som nr 120 av 170 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Damerna hade herpes och sjöng falskt. Lättraggat då de flesta är bidragstagare och groggluder. Gå inte hit, vad än charlie säger!

Datum för besöket: februari 2020
Tack tackleshopd

Omdömet skrevs 16 januari 2019

Vi fick mycket god service! Maten var smakrik och stora portioner.
Det var mycket prisvärt. Själva restaurangen var uppdelad så man kunde sitta "gruppvis" om man ville! De har "allt" från pubmat till finare anrättningar.
Det finns en Karaokebar i anslutning om man vill fortsätta efter maten.

Datum för besöket: september 2018
Tack Marita L
Omdömet skrevs 9 december 2018 från mobil enhet

Bra mat till bra priser. Trevlig och uppmärksam personal, snabb service. Ligger några kvarter från Stortorget men kan vara värt att prova

Datum för besöket: december 2018
Tack 525ulfb
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Mycket uppmärksam och serviceinriktad personal. Åt förrätter i form av Toast Skagen och räkcocktail. Båda var mycket goda och fräscha.

Till huvudrätt tog vi båda oxfilén på planka. Smarrigt. Till detta dracks Bulldog från Gotland.

Datum för besöket: april 2018
Tack Fredriksson66
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Humna priser på en ganska varierand meny. Själv brukar jag ta Wienerschnitzel när jag är där eftersom jag blev förtjust i den första gången jag åt den där, men nu får man den i en ny version och jag kan nog säga att den gamla var bättre. Lung och skön miljö om man äter där direkt efter jobbet. Liten stjänhimmel i taket som också ger lugn. Personalen ger bra service. Läget är centralt.

Datum för besöket: mars 2016
Tack 117Si

Resenärer som tittade på Don Peppino, Ristorante tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Don Peppino, Ristorante? Berätta vad du tyckte!