“Det godaste jag har ätit!”
Omdöme om Brasseri Absint

Brasseri Absint
Rankad som nr 10 av 172 Restauranger i Gävle
Kök: Franskt, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Beskrivning: Brasseri Absint är ett genuint Brasseri med meny anpassat till det.
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Det blir inte bättre! Personalen är enastående och maten är obeskrivligt god! TACK för att ni finns! Vi kommer igen! Rekommenderas starkt!!

Tack Maja U
I1629KEmariat, Hotelldirektör på Brasseri Absint, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2020

Maja - Vad glada vi blir för så fina ord! Stort och innerligt tack!
Då är varmt välkommen tillbaka såklart!

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

+Fantastiskt god Moules frites.
+Fantastiskt god röding
+Fantastiskt god Creme Brule’e med Sorb’e
+ Trevlig personal
- Fick inte provsmaka vinet.
Summa: Jättemätt och nöjda

Tack 380perr

Tydlig och bra feedback! Stort tack! Såklart ska man få pröva vinet. Ber om ursäkt för det. Hoppas vi får chans att hälsa er välkomna tillbaka inom kort!

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang i anslutning till Clarion Winn som serverar fantastiskt god mat, bland det godaste jag ätit på väldigt länge! Personalen är serviceinriktad och vet verkligen hur man får sina gäster att gå därifrån mer än nöjda. Kan varmt rekommendera denna restaurang :)

Tack Amanda D
I1629KEmariat, Hotelldirektör på Brasseri Absint, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2020

Stort tack för fina ord! Vi blir väldigt väldigt glada när vi får så fina omdömen! Härligt att ni var nöjde både gällande service och mat - precis som det ska vara!

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 11 juli 2020

Detta ställe har otroligt god mat och riktigt serviceinriktad personal! Det fanns tyvärr inget veganskt samt glutenfritt till mig på menyn, men det var inga problem för de otroligt duktiga kockarna att slänga ihop. Det märktes att det hade lagats med kärlek. Hit går jag igen.

Tack SaraAnderson21
I1629KEmariat, Hotelldirektör på Brasseri Absint, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2020

Tack Sara för dina fina ord! Vi blir otroligt glada när vi får fina recensioner av vår kära gäster.
Varmt välkommen tillbaka!
Vänligen
Maria

Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Utsökt mat! Vi är på genomresa, och mindes vår matupplevelse här för två år sedan. Kvällens middag var minst lika superb som sist. Mycket vällagad mat i vackra uppläggningar. Underbar personal som ansträngde sig det lilla extra. Rekommenderas!

Tack Bobr12
I1629KEmariat, Hotelldirektör på Brasseri Absint, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2020

Stort tack! Va roligt att vi kunde motsvara era förväntningar även denna gång! Inget gör oss så glada som när vi har höjda gäster. Hoppas vi får chans att hälsa er välkomna tillbaka igen.
Ha en fin sommar.
Bästa hälsningar
Maria

Resenärer som tittade på Brasseri Absint tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Brasseri Absint? Berätta vad du tyckte!