“Nja”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 18 av 178 Restauranger i Gävle
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Gillar konceptet då jag ätit flera gånger fast på annan ort men det här blev ett riktigt magplask. Vi hade bokat bord och blev visade till det sen såg vi inte till någon service personal mer under vår vistelse. Maten tog extremt lång tid att få och den var ljummen när vi väl fick hämta den. Vi provade 7 olika rätter som var överlag smaklösa, inte imponerad. Beställde 2 efterrätter de var jättegoda. De två drinkarna jag beställde var också ok. Vi fick bära bort våra egna brickor för att kunna fylla på med nya eftersom ingen dukade bort. Inte ok alls.

1  Tack Waleyra

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

En annorlunda matupplevelse som måste provas. Bra service och trevlig personal.
Lite annorlunda inredning och självservering men väldigt gott. Perfekt ställe att ta med sig barnen på

Tack Veronica W
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Nytt koncept som föll mig i smaken. Smårätter som beställdes via en app i telefonen. Tur att ölen var i normal storlek. Mycket goda små förrätter, huvudrätter och efterrätter av varierande smaker från öst till väst. Trevlig personal som verkligen tog hand om oss. Rimliga priser på både mat och dryck. Rekommenderas.

Tack Anders S
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Tyvärr rätt överskattad restaurang. Maten är helt okej, men hade kunnat laga den bättre hemma för billigare pris. Och eftersom man ändå hämtar mat och drycken själv - så gör man ju resterande själv ändå?

1  Tack Jessica J
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Åt på em. Fick maten relativt snabbt. Trevlig personal. Dämpat ljud i lokalen. Musiken spelades inte så högt vilket vi uppskattade,kanske är annat kvällstid. Toaletten var småläskig. Inget för barn kanske.

Tack Augusti14

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Gävle, Gävleborgs län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!