“Svindyra små portioner. Tog”

Lilla k´s Trädgårdskök
Rankad som nr 1 av 35 Restauranger i Bollnäs
Kök: Svenskt
Beskrivning: Hälsinglands enda Trädgårdskök! Vi finns inne i växthusen på Mobackes Trädgårdscenter i Bollnäs och serverar god lunch och gott fika varje dag i veckan.  Vi välkomnar alla människor och älskar att göra våra gäster glada och nöjda!  Härlig atmosfär med blandad udda inredning. Mycket känsla & personlighet, glada miner bland personal och gäster. Besök vår hemsida för mer info. Tvekande att ringa eller maila oss. Välkommen till oss!
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Svindyra små portioner. Tog veg. tacos där bitarna även var brända. Räkna inte med att bli mätt om du inte är 8 år.

Datum för besöket: maj 2021
Tack emiligavle

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Vi stannade till på vägen hem från Järvsö och hade egentligen inga förväntningar alls. En riktigt god lunch i en oväntat mysig miljö. Varmt rekommenderat resestopp.

Datum för besöket: april 2021
Tack 161mattiash
Gölin J, Hotelldirektör på Lilla k´s Trädgårdskök, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Tack för att ni tog er tid att skriva ett så fint omdöme. Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Smakrik mat (bra vego), mysig miljö och härlig personal. Vi provade hela menyn under vår middag och alla rätter var av högklassig kvalitet. Inget annat än 5/5!

Datum för besöket: februari 2021
Tack karinsX297QO
Gölin J, Hotelldirektör på Lilla k´s Trädgårdskök, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2021

Tusen tack för din fina recension! Vad glada vi blir över att ni var så nöjda // Gölin

Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Super god lunch och jätte mysigt ställe Hit skulle jag gärna återvända igen en riktig liten pärla

Datum för besöket: oktober 2020
Tack johannas183
Omdömet skrevs 8 september 2020 från mobil enhet

Blev så glad att jag fick ta med min hund Vera, hon fick också en vattenskål, hon stormtrivdes precis som vi. Vi åt en räksallad som var fantastiskt fräsch och god, latten och bakelsen likaså. Här finns så mycket gott att välja på och allt är till belåtenhet. Trevlig personal och rena toaletter är ett plus. Vi kommer snart igen, Vera o matte.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack Jill M

Resenärer som tittade på Lilla k´s Trädgårdskök tittade också på

Bollnäs, Gävleborgs län

Besökt Lilla k´s Trädgårdskök? Berätta vad du tyckte!