“Nådde inte mina förväntningar...”

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Esras Restaurang & Pizzeria
Rankad som nr 24 av 35 Restauranger i Bollnäs
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Från att ha varit en vanlig svensk obetydlig pizzeria och nu blivit en mer estetiskt tilltalande och fräsch pizzeria så har denna restaurang sannerligen fått en betydande renovering. Dock så har restaurangen fortfarande sina bristande nackdelar. Jag beställde en grekisk pizza vid namn ”Aten” som, enligt menyn, endast hade salami som köttpålägg. På något vis så fick jag pizzan serverad med köttfärs och salami som köttpålägg vilket inte smakade något vidare i jämförelse med samma pizza utan köttfärs på. Dessutom så var pizzerian underligt nog rökfylld under en större del av vistelsen som om de inte hade fläktar i köket…
Pizzerian har bra förutsättningar och jag tror samt hoppas på att restaurangen kommer att bättra på sig i framtiden.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Vilgotlava

Resenärer som tittade på Esras Restaurang & Pizzeria tittade också på

Bollnäs, Gävleborgs län

Besökt Esras Restaurang & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!